2018. gadā Groupe Renault ziņo par 3 884 295 pārdotām transporta vienībām, tostarp 2 532 567 (-5.2%) Renault markas automobiļiem un 700 798 (+7.0%) Dacia markas automobiļiem. Lada pārdošanas rezultāti auguši par 18,7% līdz 398 282 jaunu auto reģistrācijai, bet Renault Samsung Motors jaunu auto reģistrācija kritusies par 14,9% (84 954 transporta vienības). Pārdotas 165 603 Jinbei un Huasong markas automašīnas.
Automašīnu segmenti
- Elektriskā transporta segments
Renault markas automobiļu pārdošanas apjoms gada laikā pasaulē pieaudzis par 36,6% (kas nozīmē vairāk nekā 49 600 transporta vienības), ar krasu pieaugumu gada otrajā pusē (+62,1%). Renault ieņem līderpozīcijas Eiropā ar 22,2% tirgus daļu. ZOE pārdošanas apjoms pieaudzis par 26,1% (39 458 transporta vienības) un Kangoo Z.E. - par 105,1% (8 747 transporta vienības).
- Vieglā komerctransporta segments
Grupas pārdošanas apjoms audzis par 33,7%, ieskaitot Jinbei un Huasong. Renault marka 2018. gadā sasniegusi jaunus pārdošanas apjoma augstumus, neraugoties uz samazinājumu Turcijā un Argentīnā, kas ir divi svarīgi tirgi šim segmentam.
Zīmolu pieprasījums
- Dacia
Dacia markas pārdoto automobiļu daudzums sasniedzis jaunu rekordu Eiropā ar 511 622 reģistrētām vienībām (+10,3%) un rekordlielu tirgus daļu (2,9% jeb +0,3 procentpunkti). Šis pieaugums ir saistīts ar Jaunā Duster panākumiem, kas tika laists pārdošanā gada sākumā, un Sandero.
- Renault
Renault markas auto pārdošanas apjomi bijuši stabili ar 137 062 pārdotām transporta vienībām, 2019.gadā gaidot Arkana parādīšanos.
- LADA
LADA pārdoto transporta vienību skaits pieaudzis par 15,6% līdz 360 204 vienībām, ieņemot 20% tirgus daļu (+0,5 punkti), pateicoties veiksmīgam klāsta atjaunojumam. LADA Vesta kļuvusi par visvairāk pārdoto automobili Krievijā.
Pārdošanas tirgus
- Eiropas tirgus
Šajā reģionā jaunu auto reģistrācija saglabājusies stabila (+0.5%), bet tirgus audzis par 0,2%. Grupas pieaugums bijis galvenokārt pateicoties panākumiem B segmentā (Clio, Captur, Sandero) un Jaunajam Duster. Clio joprojām paliek otrais visvairāk pārdotais modelis Eiropā, bet Captur – visvairāk pārdotais krosovers savā klasē.
- Krievijas tirgus
Krievijā, kas ir grupas otrā lielākā tirgus valsts pēc pārdošanas apjoma, tirgus pieaudzis par12,8 % grupa ieņem vadošo pozīciju – vairāk nekā katra ceturtā pārdotā automašīna ir Lada vai Renault. Pārdošanas rezultāti pieauguši par 10,9%.
- Brazīlijas tirgus
Brazīlijā pārspējuši tirgus atgūšanās prognozes ar 13,6% pieaugumu. Mūsu pārdošanas rezultāti pieauguši par 28,5% līdz teju 215 000 transporta vienībām un tirgus daļa sasniegusi 8,7% (+1,0 punkts), pateicoties Kwid panākumiem – pārdots vairāk nekā 67 000 šā modeļa automobiļu.
- Āfrikas tirgus
Āfrikā grupa ir stiprinājusi līderpozīcijas ar 18,1% tirgus daļu un ar 218 797 pārdotiem automobiļiem, pateicoties lieliskiem rezultātiem Marokā, Dienvidāfrikā un Ēģiptē. Tirgus daļa Marokā sasniegusi 43% ar pārdošanas apjoma pieaugumu par 7%. Dacia saglabā vadošās pozīcijas ar tādiem modeļiem kā Dokker un Logan, kas ir bijuši vispopulārākie pircēju vidū.
- Indijas tirgus
Indijā pārdošanas rezultāti samazinājušies par 26,8% tirgū, kas pieaudzis līdz 8,4%, gaidot jaunu modeļu parādīšanos 2019. gada otrajā pusē.