Brauciens
«Espace» pieejams ar 4CONTROL Advanced četru riteņu stūrēšanas sistēmu. Šo tehnoloģiju jau pirms vairākiem gadiem novērtējām kompaktajā «Megane» hečbekā, tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka ar abām rokām esam «par» šīs funkcijas klātbūtni arī jaunajā «Espace».
Tas uzlabo manevrētspēju pilsētvidē un nodrošina labāku stabilitāti uz šosejas. Pilsētā riteņu sagriešanās ir ne tikai fiziski redzama, bet pat jūtama, atgādinot īslaicīgu driftu, lai veiklāk palīdzētu mums paveikt manevru. Šī funkcija pieejama aprīkojuma versijās «Iconic» un «Esprit Alpine».
Reālos braukšanas apstākļos ieguvums ir ievērojams. Nelielā ātrumā (līdz 50 km/h) aizmugures riteņi tiek pagriezti līdz 5 grādiem (par 1,5 grādiem vairāk nekā iepriekšējās paaudzes sistēmā) pretējā virzienā kā priekšējie riteņi. Tas nozīmē, ka lielā «Esapce» apgriešanās rādiuss ir 10,4 metri – tāds pats kā kompaktajam «Renault Clio». Bez šīs sistēmas rādiuss palielinās līdz 11,6 metriem. Lai arī atšķirība var nešķist nozīmīga, papildu metrs pilsētvidē var būt izšķirošs.
No ģimenes auto mēs sagaidām lielisku sēdēšanas komfortu. Izvēloties «Iconic» aprīkojuma līmeni, uz sēdekļu galvas balstiem iespējams uzlikt ergonomiskus spilvenus, kas veidoti no tāda paša auduma kā sēdekļi. Vadītājam un blakussēdētājam ir pieejama dažādu līmeņu masāžas funkcija. Līdz šim ar līdzīgu aprīkojumu varēja lepoties «Peugeot», taču tagad šāds komforta līmenis pieejams arī «Renault».
«Espace» ir pietiekami dinamisks, lai neliktu vilties, un pietiekami mierīgs, lai nerautos mūs ievilināt sacensību garā. 8,8 sekunžu ieskrējiens līdz 100 km/h šāda izmēra automašīnai ir pieņemams rādītājs un atbildīs tām prasībām, kādas tiek izvirzītas starp ģimenes auto pircējiem.
Pilnpiedziņas šim modelim nav un nebūs, tomēr 180 mm klīrenss neliks aizķerties aiz katra nelīdzenuma, dodoties piknikā.
Lasi tālāk: