• «Renault» elektrificēto modeļu pārdošanas apjoms audzis par 30%

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    16. februāris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    2021. gadā Baltijas valstīs reģistrēti 4229 jauni «Renault» automobiļi, kas zīmolu ierindo sestajā vietā vieglo automobiļu un komerctransporta tirgū.

    «Renault» elektrificēto automobiļu (mHEV, HEV, PHEV, BEV) pārdošanas apjoms pieaudzis par 30 %, tādējādi E-TECH automašīnas veido gandrīz 30 % no visa produktu klāsta.

    «Renault saglabāja komerctransporta tirgus līdera pozīciju Baltijas valstīs. Reģistrēts rekordliels skaits jaunā »Renault" komerctransporta – 2131 vienība, kas atbilst 21 % tirgus. Šajā segmentā «Renault» ir līderis visās Baltijas valstīs. Vadošās pozīcijas savā segmentā saglabāja arī «Renault Master» un «Renault Trafic».

    2022. gadā plānots klajā laist «Renault Megane E-Tech Electric», «Renault Austral» un «Kangoo Van E-Tech Electric» automobiļus.

    2021. gadā Baltijas valstīs tika reģistrēti 4229 «Renault» automobiļi. Zīmola daļa Baltijas valstu vieglo automobiļu un komerctransporta tirgū bija 5,4 %, nodrošinot sesto vietu pēc pārdošanas apjoma.

    «Renault» pārdeva 2098 pasažieru automobiļus un ar 16,6 % pieaugumu ierindojās devītajā vietā pēc vieglo automobiļu pārdošanas apjomiem mazumtirdzniecībā.

    «Renault Clio» ar 516 pārdotām vienībām saglabāja vietu B segmenta (hečbeki, universāļi un sedani) pirmajā trijniekā. Tāpat klienti aktīvi iegādājušies arī 2021. gada jaunumu – jauno «Renault Arkana» (286 automašīnas).

    Ar 90 pārdotām vienībām «Renault ZOE» ierindojās desmit pārdotāko elektroauto sarakstā. Tajā pašā laikā par 30 % ir pieauguši Renault elektrificēto automašīnu (mHEV, HEV, PHEV, BEV) pārdošanas apjomi. «Renault E-TECH» daļa zīmola kopējā produktu klāstā ir pārsniegusi 30 %.

    «Renault» piedāvā plašu elektrisko un hibrīda transportlīdzekļu klāstu, tostarp pilnībā elektrisko «ZOE E-Tech Electric» un «Master E-Tech Electric», kā arī «Clio E-Tech Hybrid», «Captur E-Tech Plug-in Hybrid», «Megane E-Tech Plug-in Hybrid», «Megane Grandtour E-Tech Plug-in Hybrid» un jauno «Arkana E-Tech Hybrid».

    «Renault» ir kļuvis par komerctransporta tirgus līderi Baltijā. Zīmols sasniedzis rekordlielus pārdošanas apjomus – 2131 pārdota vienība, aptverot 21 % tirgus daļu. «Renault Master» ar 35,5 % tirgus joprojām ir līderis komerctransporta līdz 3,5 tonnām segmentā. 2021. gadā tika reģistrēti 1372 automobiļi.

    Arī jaunais «Renault Trafic» ir sava segmenta līderis ar 28,6 % tirgus un 530 pārdotām automašīnām.

    Panākumi bija arī 2021. gadā tirgū laistajiem «Renault Express Van» un «Kangoo Van». 2021. gadā tika pārdotas 229 vienības.

    “2021. gads automobiļu nozarei ir bijis grūts gads. Tomēr esam ceļā, lai sasniegtu mērķus, kas noteikti 2021. gada sākumā prezentētajā “Renaulution” stratēģiskajā plānā. Mēs vēlamies radīt vērtību un, laižot klajā «Renault Arkana», cenšamies atgriezties C segmentā. Tāpat virzāmies uz tālāku elektromobilitātes attīstību, par ko liecina elektrificēto automašīnu pārdošanas apjoma pieaugums par 30 %. Esam sasnieguši rekordlielus komerctransporta pārdošanas apjomus, tādējādi saglabājot līdera pozīciju šajā segmentā. 2022. gadā nostiprināsim klātbūtni elektrisko automašīnu segmentā, laižot tirgū «Renault Megane E-Tech Electric» un «Kangoo Van E-Tech Electric», kā arī C segmentā, kad pārdošanā nonāks pavisam jauns modelis – «Renault Austral»,” stāsta Tomašs Mruzs, «Renault» izpilddirektors Baltijas valstīs.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē