Interjers
Salons veidots tā, lai vadītājs justos labi ne tikai trases apstākļos, bet arī ikdienā. Sānus ieskaujoši Recaro tipa sēdekļi ar alkantaras apdari, vienkārši uztverms analogais instrumentu panelis, GR uzšuves uz sēdekļu pagalvjiem un īpašs uzraksts starp abiem sēdekļiem, kas angļu valodā vēsta, ka šis auto ir izstrādāts FIA Pasaules rallija čempionātam (WRC).
Tāpat šeit ir ekstras, kas noderīgas ikvienā mūsdienu auto – atpakaļskata kamera, apsildāma stūre, lietus sensors, divzonu klimata kontrole un 8 collu skārienekrāns ar sānos izveidotiem īsceļiem. Arī drošības funkciju klāsts aizgūts no citiem Toyota modeļiem, Safety Sense pakotnei ietverot sadursmes novēršanas sistēmu, adaptīvo kruīza kontroli, brīdinājumu par izbraukšanu no joslas, automātiskas tālās gaismas un ceļa zīmju atpazīšanas funkciju. To, kā skan audio sistēma gan nesanāca notestēt, jo šo divu dienu laikā mūzika tika atskaņota no dubultā izpūtēja – jo tālāk devās bultiņa tahometra skalā, jo neaizmirstamāks bija izplūdes sistēmas tonis.
Uzsvars uz sportiskumu nekļūst nomācošs un tas patiks tiem, kuri nolēmuši GR Yaris iegādāties kā ikdienas auto. Bagāžnieka ietilpība ir 174 litri, kas ir pilnībā pieņemami šāda rakstura automašīnai. Jāņem vērā, ka aizmugurē ir divas sēdvietas un zemā jumta līnija ierobežos ērtības pieaugušajiem, taču, iesēžoties nedaudz slīpāk, līdz gala mērķim varēs tikt.
Sākot ievingrināt rokas un meklējot labākās trajektorijas, novērtējam svarīgāko ierīču izvietojumu. Alumīnija pedāļi ir pietiekami tālu viens no otra, lai ar tiem varētu ātri operēt arī ziemas zābakos, vienlaikus nelaupot iespēju lietpratējiem izmantot heel & toe braukšanas tehniku. Savukārt mehāniskā rokasbremze un ātrumpārslēgs ir tik augstu, lai tam nebūtu jāliecas pakaļ. Un pats galvenais – pa rokai novietota poga stabilitātes kontroles deaktivizācijai, kā arī braukšanas režīmu izvēle, kuru izpētīsim vēlāk.
Neuzbāzīgi sportiskā interjera sajūta ir patīkama, tomēr jau no pirmajiem testa metriem nepamet vēlme vadītāja sēdekli palikt nedaudz zemāk. Sporta automašīnās ierasts sēdēt zemu, taču šeit acīs uzreiz duras gan salona atpakaļskata spogulis, gan augstais paneļa displejs. Lai arī auguma parametri ir tālu no volejbola un basketbola standartiem, nācās pierast pie sēdpozīcijas. Iespējams, tas vēl lielākas grūtības sagādās garāka auguma braucējiem, it īpaši, ja galvā būs ķivere.
Apskata turpinājums: