«Neesmu redzējis. Kas to ir izdarījis? Te jau viens otrs darās, kā viņam ienāk prātā… Tas tāpēc, ka viņi nezina, ko tas nozīmē Rietumos – samaksāt par reklāmu,» pikts sarunā ar PDz bija vienmēr uz jokiem kārais Raimonds Pauls.
Neapšaubāmi, katram latvietim šāds teksts asociējas ar Maestro, un daudzi, pamanot šādu reklāmu, nodomā, ka komponists kļuvis par ietekmeli un reklamē saldējumu.
Pauls gan savas ilgās un notikumiem bagātās dzīves laikā piedzīvojis ne tādu vien izmantošanu, bet šoreiz apgalvo: pat neesot zinājis, ka top tāda reklāma. Viņš par šādu grupai Eolikai rakstītā Dziesmu popūrija rindiņas palienēšanu neesot saņēmis ne centa.
Kā šo situāciju skaidro reklāmas veidotāji – lasi jaunākajā Privātās Dzīves numurā!
- Kāpēc pēc 40 gadu kopdzīves šķiras Zuzāni? Kā dalīs mantu?
- Hokeja čempionāts klātienē tikai izredzētajiem. Kāpēc kas vienam aizliegts, otram atļauts?
- Potējies un laimē miljonu!? Ko par šādu akciju domā slavenības
- Izirušas trīs Latvijas daiļavu laulības. Adamss, Krūze un Lindenblate nu ir brīvas sievietes
- Ella un Markus Riva ASV svin supermodeles Gintas Lapiņas grūtniecību
