Uzņēmuma iesniegtā līgumcena 1 261 155,87 eiro (bez PVN) bija zemākā no piecu pretendentu piedāvātajām. No tās ap 900 000 eiro (bez PVN) paredzēti vidējā ātruma kontroles sistēmas ierīkošanai 16 posmos, bet ap 360 000 eiro (bez PVN) – sistēmas uzturēšanai triju gadu periodā 2023.–2025. gadā.
Projekta īstenošanai Ceļu satiksmes drošības padomē 2021. un 2022. gadā piešķirti līdzekļi 1 050 000 eiro apjomā.
Četru mēnešu laikā no līguma stāšanās spēkā uzņēmumam jāveic transportlīdzekļu vidējā braukšanas ātruma kontroles pilotprojekta ieviešana vienā posmā, veicot reģistrācijas iekārtu projektēšanu, izbūvi un aprīkojuma uzstādīšanu, datu apmaiņas servisu izstrādi informācijas nodošanai Ceļu satiksmes drošības direkcijai (CSDD), kā arī visu iekārtu un sistēmu verificēšana.
Visos 16 posmos, ko LVC speciālisti izvērtējot noteica kā prioritārus, vidējā ātruma kontroles sistēmai jābūt uzstādītai deviņus mēnešu laikā pēc līguma stāšanās spēkā. 16 aprīkojamie posmi:
- Rīga–Igaunijas robeža (A1) (13,4.–20,0. km),
- Rīga–Sigulda–Igaunijas robeža (Veclaicene) (A2) (54,4.–62,2. km),
- Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (A3) (36,2.–38,9. km),
- Rīgas apvedceļš (A5) (23,0.–28,7. km),
- Rīga–Daugavpils–Krāslava–Baltkrievijas robeža (A6) (102,2.–116,1. km),
- Rīga–Daugavpils–Krāslava–Baltkrievijas robeža (A6) (133,3.–139,2. km),
- Rīga–Daugavpils–Krāslava–Baltkrievijas robeža (A6) (150,2.–159,7. km),
- Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (A7) (24,2.–40,1. km),
- Rīga–Jelgava (Lietuvas robeža) (A8) (49,4.–69,3. km),
- Rīga–Liepāja (A9) (26,0.–38,2. km),
- Rīga–Liepāja (A9) (156,6.–169,4. km),
- Rīga–Ventspils (A10) (24,0.–30,8. km),
- Rīga–Ventspils (A10) (45,0.–52,5. km),
- Rīga–Ventspils (A10) (134,9.–140,8. km),
- Krievijas robeža–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (A13) (81,8.–88,5. km),
- Cēsis–Vecpiebalga–Madona (P30) (22,1.–29,2. km).