“Porsche” izstrādes pilotam Larsam Kernam vajadzēja tikai septiņas minūtes un 33 sekundes, lai veiktu apli pie “Taycan Turbo S” stūres – neviens sērijveida ražošanas automobilis ar elektrisko dzinēju nav sasniedzis ātrāku apļa laiku Nirburgringas Nordšleifes trasē, informēja uzņēmumā.
Sporta sedans bija aprīkots ar jauno veiktspējas komplektu un “Porsche” Dinamisko šasijas kontroli (PDCC) – kopumā tā komplektācija un svars bija tāds pats kā sērijveida ražošanas automobilim. Vienīgās atšķirības – obligātais drošības karkass un sacīkšu sēdekļi.
Brauciens notika notāra klātbūtnē, lai apliecinātu jauno rekordu 20,8 kilometru garajā trasē Vācijas Eifela reģionā, savukārt “TÜV Rheinland” apstiprināja, ka rekordu pārspējusī ceļu satiksmei paredzētā automašīna ir standarta ražošanas modelis.
Veiktspējas komplektā ir 21 collu “RS-Spider” riteņi ar ceļu satiksmei apstiprinātajām sporta riepām “Pirelli P Zero Corsa”, kas tagad ir pieejamas “Taycan”. To gumijas cietība ir līdzīga sacīkšu riepām.
Vēl viens veiktspējas komplekta elements ir programmatūras atjauninājums “Porsche” 4D šasijas kontrolei, lai tā darbotos saskaņā ar sporta riepām. Tas reāllaikā analizē un sinhronizē visas “Taycan” šasijas sistēmas.
«Agrāk tikai tīrasiņu sporta superautomobiļi varēja iekļauties 7:33 laikā, taču ar jauno veiktspējas komplektu es varēju paveikt vēl vairāk, un mašīna bija precīzāka un reaģēja ātrāk, – saka Kerns.
Transportēšanas uz un no rūpnīcas, kā arī individuālā automobiļa apstiprinājuma un “Taycan” reģistrācijas izdevumi ir iekļauti cenā. Veiktspējas komplekta cena ir 13 377,32 eiro, ieskaitot 19% PVN. Tas neietekmē ražotāja sniegto garantiju “Taycan”.
Sporta riepas ir izstrādātas galvenokārt braukšanai trasē, taču klienti jebkurā brīdī var tās nomainīt uz standarta ceļu satiksmes riepām. Pēc to maiņas nav nepieciešams atjaunināt oriģinālo šasijas programmatūru.
»Priecājamies, ka “Porsche” ir atguvis elektroautomobiļu rekordu Nirburgringā . Apļa laiks ne tikai parāda mūsu jauno veiktspējas komplektu potenciālu, bet arī kārtējo reizi apliecina, ka “Taycan” ir sporta mašīnas gēni," saka “Model Line Taycan” viceprezidents Kevins Gīks.
Panākumu atslēga bija “Turbo S” ievērojamā jauda, kas sasniedz 460 kW (625 ZS). Uzsākot braukšanu ar aktivizētu “Launch Control” sistēmu, auto spēj sasniegt pat 560 kW (761 ZS).