«Mēs esam apmierināti ar šo izcilo rezultātu. Tas demonstrē augsto pieprasījumu pēc mūsu produktiem un mūsu zīmola spēku,» saka «Porsche AG» par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens.
Viņš arī izcēla faktu, ka kompānija spēja uzrādīt kāpumu visos tirdzniecības reģionos, neskatoties uz joprojām nepastāvīgo ekonomisko situāciju.
Ķīnā un Ziemeļamerikā būtisks kāpums gada griezumā
Eiropā «Porsche» pirmajā ceturksnī piegādājis 18 420 automobiļus, kas ir par 14% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Uzņēmuma mājas tirgū, Vācijā, piegādāto automobiļu skaits gada griezumā palielinājies par 19% un sasniedzis 8247 vienības.
Ķīnā, kas ir «Porsche» lielākais tirgus, sporta automobiļu ražotājs gada pirmajā ceturksnī piegādāja 21 365 automašīnas, kas ir par 21% vairāk nekā pirms gada. Tas galvenokārt skaidrojams ar to, ka valsts turpina atveseļoties no Covid-19 pandēmijas negatīvās ietekmes.
Ziemeļamerikā «Porsche» klientiem piegādāja 19 651 automobili, kas par 30% vairāk nekā pirms 12 mēnešiem. Tikmēr attīstības tirgos klientiem piegādāti 13 084 automobiļi jeb par 5% vairāk nekā pirms gada.
SUV joprojām augsts pieprasījums
SUV modeļiem joprojām ir augsts pieprasījums. Kopumā klientiem piegādāti 23 880 «Porsche Macan» automobiļi (+30%). «Cayenne» piegādātas kopumā 23 387 vienības (+23%).
Arī ikoniskais «911» modelis ir ļoti iecienīts – klientiem pasaulē piegādāti 11 063 automobiļi (+19%). Kopumā piegādāti arī 8479 «Panamera» saimes automobiļi (+10%).
Pirmajā ceturksnī 9152 klienti saņēma pilnībā elektriskos «Taycan» (-3%). Šis kritums skaidrojams ar piegāžu tīklu problēmām, kas jo sevišķi negatīvi ietekmē elektriskos sporta automobiļus. Tikmēr «718 Boxster» un «718 Cayman» automobiļus saņēma 4806 klienti (+6%).
«Mēs koncentrējamies uz vērtībās balstītu izaugsmi. Šis augstais pirmā ceturkšņa sniegums mums sniedz pārliecību visam gadam. Vienlaikus mēs saglabājam modrību un elastību biznesa vidē, kas joprojām ir izaicinoša,» saka fon Platens.