Pārdošanas līderi Latvija pagaidām nemainīgi ir apvidus auto, bet strauji augošie mazizmēra auto pārdošanas radītāji liek secināt, ka situācija varētu arī mainīties.
Periodā pēc pandēmijas ir pieaudzis mazo auto pieprasījums, piemēram, Renault CLIO un tamlīdzīgi. “Mēs redzam, ka šeit varētu būt saistība ar to, ka cilvēki, rūpējoties par savu veselību, biežāk izvēlas izmantot personīgo auto nevis sabiedrisko transportu. Līdz ar to pilsētu iedzīvotājiem aktualizējas nepieciešamība pēc kompakta, viegli manevrējama un ekonomiska transportlīdzekļa,” teica auto salona Norde īpašnieks Dainis Bremze.
Jūtamas izmaiņas pārdošanā radījušas arī 2020.gada sākumā uzstādītās ekoloģiskās normas EUROd full jeb EURO 6d, kas paredz jaunu dzinēju ieviešanu, lai samazinātu CO2 izmešus. Šā iemesla dēļ autoražotājiem bijusi saspringta vasara, un dīlera centrs saskāries ar pasūtīto spēkratu vēlu piegādi. Bija radusies situācija, ka pieprasījums pēc mazlitrāžas auto pat pārsniedz piedāvājumu.
Populārākie raksti