Pēc Peugeot Baltic izpilddirektora Andrusa Kūsa (Andrus Kuus) vārdiem Ženēvas auto šovs ir autoražotāju centrālais pasākums, kas ir arī visu Peugeot modeļu elektrifikācijas sākumpunkts. „Līdz 2023. gadam visiem Peugeot modeļiem varēs izvēlēties versijas ar elektrisko vai hibrīda dzinēju. No Ženēvā prezentētajiem Peugeot automobiļiem jaunais 208, kā arī 3008, jaunais 508 kupeja-sedans un 508 SW universālis ar uzlādējamiem hibrīda dzinējiem Latvijas tirdzniecības salonus sasniegs jau šogad,“ stāsta Kūss.
Jaunais Peugeot 208 un e-208: futūristisks un jauneklīgs
Ženēvā tiks prezentēts viens no populārākajiem Peugeot automobiļiem – jaunais 208 modelis. To šajā enerģijas revolūcijas laikmetā var izvēlēties ar elektrisko, benzīna vai dīzeļa dzinēju. Iedvesmojoties no Peugeot Fractalkonceptauto, 208 ir jaunākās paaudzes vadītāja vieta i-Cockpit ar 3D-ekrānu, kā arī mazo automobiļu segmentā labākās vadības palīdzības sistēmas. Tās kopā ar ekrānu, kas dublē viedtālruņa ekrānu, TomTom® Traffic 3Dnavigāciju un informāciju par satiksmi reālajā laikā, padara jauno Peugeot 208 par drošāko izvēli, kas bruģē ceļu uz pusautomātisku vadāmību.
Peugeot e-208 piedāvā aizraujošu un kaislīgu braukšanas pieredzi, pateicoties 100 kilovatu (136 zs) klusajam un nevibrējošajam elektrodzinējam ar 260 Nm griezes momentu. Vizuāli e-208 ir pamanāms pateicoties dekoratīvajam režģim, kas ir vienā krāsā ar virsbūvi, lauvas emblēmai, kas atkarībā no skatupunkta maina krāsu, kā arī uz aizmugurējā spārna esošajai monogrammai „e-208“.
Konceptauto 508 Peugeot Sport Engineered – jaunas darbspējas
Peugeot Sport Engineered 508, kas ir attīstīts no 508 hibrīda sedana, ievada jauno elektroauto klāstu. Sportiskā auto aerodinamika ir izstrādāta tā, lai piedāvātu optimālu efektivitāti un darbspējas. Priekšējais bamperis ar asām līnijām un dekoratīvais režģis ar ventilācijas atverēm, virsbūves paneļi ar vārstiem, uz aizmugurējiem spārniem stabilizatori un aizmugurējā daļā jauns difūzeris.
Pateicoties Peugeot inženieru darbam, 508 Peugeot Sport Engineered piemīt tādas pašas darbspējas kā automobiļiem ar 400 zirgspēku iekšdedzes dzinēju. Šī transportlīdzekļa ar četru riteņu piedziņu iespaidīgā paātrinājuma avots ir trīs dzinēju kombinācija: 200-zirgspēku Pure Tech benzīna dzinējs un divi elektriskie dzinēji – 110 zirgspēku priekšā un 200 zirgspēku aizmugurē. Saskaņā ar WLTP testēšanas metodi 508 Peugeot Sport Engineered var nobraukt līdz 50 kilometrus tikai ar elektrību.
100% elektrificēts Peugeot stends
Ženēvas autoizstādē Peugeot stends ir atvērts no 7. – 17. martam, iepazīstinot apmeklētājus ar 100% elektriskajiem jaunumiem vairāk nekā 1400 kvadrātmetru lielā telpā:
- Divas pasaules pirmizrādes: jaunais Peugeot 208 un e-208, kā arī konceptauto Peugeot Sport Engineered 508.
- 100% elektrificēti uzlādējami hibrīda dzinēji Peugeot 3008 HYBRID4 un Peugeot 508 HYBRID pārdošanā nonāks jau šī gada 4. ceturksnī, piedāvājot četru braukšanas režīmu priekšrocības. Jauno modeļu versiju pasūtījumus sāks pieņemt jūnijā.
- PEUGEOT e-Legend Concept: pilnīgi pašbraucošais konceptauto iemieso Peugeot redzējumu par 100% elektrisku un pilnīgi iekārojamu nākotni.
- Logotipam jauns sauklis „Motion & e-Motion“, akcentē Peugeot lomu pārejā uz jauno enerģijas avotu, kā arī atbalsta Peugeot auto modeļu elektrifikāciju.
Elektrificēts ikoniskais zīmola vēstnesis – lauvas skulptūra. Pērn Ženēvas auto izstādē prezentētais zīmola sūtņa plūstošais tēls šogad atdzīvosies ar zaļi un zili atstarojošiem gaismas efektiem. Līdz ar emblēmas elektrificēšanos zīmols pāriet jaunas enerģijas laikmetā.
Peugeot ir pasaulē vienīgais zīmols, kas ražo divu, trīs un četru riteņu piedziņas transportlīdzekļus. Tādēļ stendā tiks prezentēti arī jaunākie elektriskie velosipēdi un rolleri.
- Peugeot Cycles jaunais Electric VTC eT01 Belt Powertube ir pilnīgi pašpietiekams ar siksnas piedziņu. Elektriskais dzinējs un rāmī iebūvētais akumulators nodrošina līdzenu paātrinājumu un klusu pedāļu mīšanu.
- Peugeot Motorcycles prezentē konceptrolleri E-METROPOLIS, kas ir zīmola trīsriteņu rolleru elektriskā versija. Starp sev līdzīgajiem E-METROPOLIS piemīt ļoti laba jauda, vēloties kļūt par jauno etalonu lielākajās Eiropas pilsētās. Elektrodzinējs, kas ir piestiprināts rāmim, savu 36 kilovatu jaudu pārnes uz aizmugurējo riteni ar zobsiksnu, sasniedzot maksimālo ātrumu 135 km/h un braukšanas attālumu līdz 200 km.