• «Peugeot» sāk piedāvāt pilnībā elektriskos 308 un 308 SW

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    14. septembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Divus «PEUGEOT 308» modeļus – hečbeku un universāli SW, kas jau pieejami uzlādējamā hibrīda versijā, no 2023. gada varēs iegādāties arī 100% elektriskajā variantā. Tādējādi «PEUGEOT» būs pirmais Eiropas autoražotājs, kas piedāvās 100% elektrisku universāli.

    Elektriskos 308 un 308 SW darbinās pilnīgi jauns elektromotors ar 115 kW (156 ZS) jaudu, un abu modeļu nobraukuma rezerve pārsniegs 400 km (pēc WLTP testu cikla atkarībā no aprīkojuma līmeņa). Abiem modeļiem ir labākā efektivitāte savā segmentā – vidējais enerģijas patēriņš ir tikai 12,7 kWh/100 km.

    Jaunie PEUGEOT e-308 un e-308 SW būs pieejami ar Allure un GT aprīkojuma līmeni un pārdošanā nonāks 2023. gada rudenī. Tie tiks ražoti Francijā, Miluzā, un ir paredzēti Eiropas un pasaules tirgiem.

    Zīmola DNS elektriskajā auto

    Jauno PEUGEOT E-308 un E-308 SW dizains sakņojas gan PEUGEOT DNS, gan dinamiskajā premium auto pasaulē. Vispusīgi uzlabotā arhitektūra ļāvusi salonā panākt patīkamas pārmaiņas.

    Īpaši PEUGEOT 308 un 308 SW 100% elektriskajām versijām radīti jauni 18 collu vieglmetāla diski. To izstrādē liela uzmanība veltīta aerodinamikai, lai vēl vairāk optimizētu veiktspēju.

    Abiem modeļiem ir pilnīgi jauns elektromotors, kura 115 kW (156 ZS) jauda un 260 Nm griezes moments nodrošina tūlītēju reakciju jau no pirmā apgrieziena. Šis motors papildinās pašreizējo PEUGEOT 308 spēka agregātu klāstu, kurā ietilpst 180 ZS/132 kW un 225 ZS/162 kW uzlādējamie hibrīdi un iekšdedzes motori.

    Arī akumulators ir jaunas paaudzes. Tas ir 54 kWh augstsprieguma akumulators (lietderīgā ietilpība – 51 kWh) ar jaunu ķīmisko sastāvu: 80% niķeļa, 10% mangāna un 10% kobalta. Tas darbojas ar 400 voltu spriegumu un ļauj nobraukt vairāk nekā 400 km (WLTP testu cikls, apstiprināšana vēl notiek).

    Labākā efektivitāte segmentā

    PEUGEOT E-308 un E-308 SW inženieri lielu uzmanību pievērsuši efektivitātei. Viņi uzlabojuši dzinēju, akumulatoru, aerodinamiku (optimizējuši priekšdaļu un virsbūves apakšdaļu), svaru (pateicoties EMP2 platformai) un samazinājuši rites pretestību (ar A klases riepām). Tādējādi ir sasniegts ārkārtīgi zems vidējais enerģijas patēriņš – tas ir etalons starp 100% elektriskajiem transportlīdzekļiem C segmentā.

    Turklāt, lai pēc iespējas efektīvāk pārvaldītu enerģijas patēriņu, autovadītājs var izvēlēties piemērotāko no vairākiem braukšanas režīmiem: Eco, Normal un Sport. Savukārt, pateicoties Brake režīmam, var paātrināt bremzēšanu pēc akseleratora pedāļa atlaišanas, lai atgūtu vairāk enerģijas.

    Iebūvētais trīsfāzu lādētājs ir iekļauts standarta aprīkojumā. Tā jauda ir 11 kW, un ligzda ir piemērota visiem uzlādes režīmiem. 100 kW publiskajā stacijā auto no 20 līdz 80% varēs uzlādēt mazāk nekā 25 minūtēs.

    PEUGEOT E-308 un E-308 SW ir jaunākās paaudzes palīgsistēmas, kas veicina mierīgu un drošu braukšanu. To vidū ir adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju, aklās zonas uzraudzība lielā attālumā (75 metri) un sistēma, kas brīdina par šķēršļiem, braucot atpakaļgaitā.

    Jaunākās i-Cockpit tehnoloģijas

    Vadītājam un pasažieriem PEUGEOT E-308 un E-308 SW tagad piedāvā jaunākās paaudzes PEUGEOT i-Cockpit®, kas atpazīstams pēc kompaktās apsildāmās stūres, centrālā 10 collu skārienekrāna un trīsdimensiju digitālā projekcijas displeja, kuru iespējams pielāgot un konfigurēt.

    Salonā nevar nepamanīt apdares kvalitāti un izdomu, ko apliecina pilnībā konfigurējamās virtuālās i-pogas jeb i-toggles, un savienojamība, tostarp jaunākā i-Connect® Advanced tehnoloģija – informācijas un izklaides sistēma, kas padara braukšanu intuitīvāku un patīkamāku.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē