100% elektriskā PEUGEOT e-208 versija izskatās fantastiski, ir aprīkota ar vismodernāko aprīkojumu un ir lieliski vadāma, pateicoties tā elektriskajām tehnoloģijām, kā arī PEUGEOT i-Cockpit® un kompaktai stūrei. Tas viss kopā garantē izcilas sajūtas un nepārspējamu vadāmību.
Šīs daudzās elektromobiļa PEUGEOT e-208 īpašības ir ļāvušas tam gūt milzīgus panākumus klientu vidū: kopš tirdzniecības sākuma 2019. gadā ir saražoti gandrīz 110 000 tā eksemplāru, turklāt PEUGEOT e-208 kopš 2022. gada sākuma ir bijis pārdošanas līderis elektriskajā B segmentā Eiropā un šajā pat posmā Francijā ieņēmis pirmo vietu visus elektroauto segmentus kopā ņemot.
Papildu jauda un efektīvāks akumulators
Jaunā 100% elektriskā PEUGEOT e-208 versija tiks aprīkota ar jaunu 115 kW/156 ZS dzinēju (+ 15 kW/20 ZS), kas attīsta 260 Nm griezes momentu un nodrošina tūlītēju reakciju jau no 0 km/h. Pārmaiņu rezultāts ir vēl lielāks braukšanas prieks bez vibrācijām, trokšņiem, pārslēgšanās grūdieniem, smakām un CO2 izmešiem. Modelī tiks iebūvēts arī jauns, efektīvāks augstsprieguma akumulators, kā bruto ietilpība ir 51 kWh (48,1 kWh izmantojamā kapacitāte) un kas darbojas ar 400 voltu spriegumu.
Citi lasa
Jaunā spēka agregāta un PEUGEOT e-208 konstruktoru uzmanības centrā bija efektivitāte, un speciālistu pūliņi ir ļāvuši sasniegt ārkārtīgi zemu vidējo enerģijas patēriņu – ap 12 kWh uz 100 km.
2021. gada beigās PEUGEOT e-208 jau bija ieguvis būtiskus uzlabojumus, kā mērķis bija palielināt efektivitāti: tie ļāva palielināt WLTP autonomiju līdz 362 km jeb par 22 km, ja salīdzina ar pirmo versiju, kas tika izlaista 2019. gada beigās. Pateicoties šiem diviem uzlabojumiem kopš modeļa izlaides, PEUGEOT e-208 tagad nodrošina par 17,65% lielāku autonomiju un par 15% mazāku enerģijas patēriņu.
Pirmajā optimizācijas kārtā tika īstenota virkne risinājumu, un tie, protams, ir saglabāti arī jaunajā e-208. Siltumsūknis kopā ar mitruma sensoru, kas uzstādīts vējstikla augšpusē, palielina apsildes un gaisa kondicionēšanas energoefektivitāti. Sensora pārraidītā informācija ļauj precīzāk kontrolēt gaisa recirkulāciju un saglabāt akumulatorā esošo enerģijas daudzumu, veicot apsildi un temperatūras uzturēšanu automašīnas salonā.
e-208 tiek uzstādītas A+ klases riepas, kas samazina berzes izraisītos enerģijas zudumus. Papildus ir pielāgota pārnesumkārbas pārnesumu attiecība, kas palielina autonomiju pārvietojoties ārpus pilsētas un uz ātrgaitas ceļiem.
Pirmās uzlabojumu kārtas devums ir īpaši jūtams pie zemas ārējās gaisa temperatūras. Taču līdzās būtiskam autonomijas palielinājumam WLTP ciklā autobraucēji var baudīt arī vairākas citas priekšrocības, piemēram, autonomijas pieaugumu pilsētas vidē par 40 km pat tad, ja āra temperatūra ir tuvu 0°C.
Viegla lietošana ikdienā
PEUGEOT e-208 ir pieejami divu veidu iebūvētie lādētāji: standarta aprīkojumā ir iekļauts vienfāzes 7,4 kW lādētājs, bet kā papildaprīkojums pieejams trīsfāžu 11 kW lādētājs. Turklāt PEUGEOT e-208 var tikt uzlādēts ļoti īsā laikā: 100 kW publiskās uzlādes punktā akumulatora uzlādes līmeņa paaugstināšanai no 20 līdz 80% nepieciešamas mazāk nekā 25 minūtes.
Izmantojot pogu uz centrālās konsoles, vadītājs var izvēlēties vienu no trim braukšanas režīmiem (Eco, Normal vai Sport), tādējādi palielinot autonomiju vai arī veiktspēju. Izmantojot režīmu “Brake”, ko aktivizē ar pogu līdzās pārnesumkārbas vadībai, vadītājs var pastiprināt ātruma samazināšanu brīžos, kad tiek atlaists akseleratora pedālis, lai veicinātu enerģijas atgūšanu.
PEUGEOT piedāvā arī vairākus pakalpojumus, kā uzdevums ir atvieglot klientu ikdienu. Free2Move eSolutions lietotne ļauj plānot braucienus, tostarp paredzot, kad automobilis būs jālādē, jo tiek apkopota informācija par iestatītajā maršrutā pieejamajām uzlādes stacijām.