Šiem modeļiem priekšējā daļā ir jauns zīmolam raksturīgais apgaismojums trīs nagu formā. Unikālā dizaina gaismekļi visās 508 modeļa versijās ir integrēti īpaši šauros Matrix LED priekšējos lukturos. Jaunajos aizmugurējos LED lukturos trīs nagu dizains ir apvienots ar dinamiskajiem virzienrādītājiem. Matrix LED tehnoloģija un pilnās LED gaismas aizmugurē ir standartaprīkojums visos 508 modeļos.
Solis tuvāk augstākam tirgus segmentam
Jaunā 508 un 508 SW salonā ir redzama skaidra virzība uz augstāku segmentu, jo uzsvars likts uz apdares materiālu kvalitāti un mūsdienīgumu, kā arī pilnveidotu pārnesumkārbas vadību labākām sajūtām un ergonomikai.
Priekšējie sēdekļi ir īpaši ērti, un Vācijas Ergonomikas un muguras veselības asociācija tiem ir piešķīrusi marķējumu AGR (Aktion Gesunder Rücken). Ar to tiek apliecināta gan priekšējo sēdekļu ergonomika, gan plašās pielāgošanas iespējas. Sēdekļiem ir pieejama elektroniska to regulēšana, divu pozīciju atmiņa vadītāja pusē, pneimatiskā masāža ar astoņām programmām (trīs no tām ir jaunas), kā arī elektroniskā apsilde.
Gaisa kondicionētājs ne tikai nodrošina pasažieru termisko komfortu, bet arī veselīgu atmosfēru salonā, jo 508 ir aprīkots ar AQS (Air Quality System), kas pastāvīgi uzrauga ieplūstošā gaisa kvalitāti un vajadzības gadījumā pats aktivizē recirkulāciju.
Jaunajā 508 ir tehnoloģiski pilnveidots PEUGEOT i-Cockpit®. Tas ietver jaunu PEUGEOT i-Connect® Advanced informācijas un izklaides sistēmu, kas aprīkota ar 10 collu augstas izšķirtspējas centrālo ekrānu, savienoto navigāciju, balss atpazīšanu, bezvadu savienojumu un attālinātu programmatūras atjaunināšanu. Zem centrālā ekrāna atrodas izsmalcināti klaviertipa taustiņi ar īsceļiem uz galveno izvēlni, klimata iestatījumiem, lietotnēm, braukšanas palīgsistēmām, tālruņa, multivides un citiem automašīnas iestatījumiem.
Katrs automašīnā reģistrētais vadītājs var definēt un saglabāt savas displeja, klimata un citu iestatījumu preferences. Sistēmā var saglabāt astoņus vadītāja profilus.
Stūrē, kuras centrā ir jaunā zīmola emblēma, atrodas multivides sistēmas vadība (audio avoti, telefons), kā arī skaļuma regulēšanas un balss vadības pogas. Digitālajā informācijas blokā, kas atrodas acu līmenī tieši virs stūres, ir 12 collu displejs, un to var pilnībā personalizēt, izmantojot jaunus displeja režīmus (TomTom® savienotā navigācija, radio, mediji, braukšanas palīgsistēmas, enerģijas plūsmas pārskats u.c.), kurus var mainīt ar pogām stūrē.
Mirror Screen tehnoloģija bezvadu režīmā (Wi-Fi) savieno viedtālruni ar informācijas un izklaides sistēmu, un ar Bluetooth® automašīnai vienlaikus var pievienot divus tālruņus. Ir ierīkotas arī četras USB ligzdas – divas USB-C pieslēgvietas zem roku balsta pirmajā rindā un divas USB-A otrajā.
PEUGEOT i-Connect Advanced ietver jaudīgu un efektīvu TomTom® navigācijas sistēmu. Lai būtu vieglāk uztvert tās informāciju, karti centrālajā ekrānā var parādīt pilnā izmērā.
Balss atpazīšanas komanda «OK PEUGEOT» ir rīks, kas ikdienā uzlabo gan drošību, gan lietojamību, nodrošina piekļuvi informācijas un izklaides funkcijām. Lai palīdzētu braucējiem un atbildētu uz specifiskiem jautājumiem, sistēmā ir pieejama arī automašīnas dokumentācija un lietošanas pamācība.
Zīmola labākās tehnoloģijas
Jaunie 508 ir 4,75 m (sedans) un 4,79 m (universālis) gari, 1,86 m plati (ar pielocītiem spoguļiem), un tiem ir 2,79 m gara riteņu bāze.
Jauno 508 un 508 SW dzīvīgumu izceļ jauna dizaina 18 collu vieglmetāla diski EPHERRA, kā rombveida raksts vizuālo izsmalcinātību lieliski apvieno ar augstu efektivitāti. Visiem vieglmetāla riteņiem ir 5 spieķu centrālā daļa, kas apzīmogota ar PEUGEOT emblēmu un pilnībā nosedz uzgriežņu vietas.
Jaunajiem 508 un 508 SW būs pieejami 3 aprīkojuma līmeņi: ALLURE, GT un PEUGEOT SPORT ENGINEERED.
508 iemieso visu labāko, ko PEUGEOT spēj piedāvāt braukšanas prieka un komforta ziņā, un to, protams, papildina braukšanas palīgsistēmas, kas gādā par drošību un vadītāja sirdsmieru. To vidū ir, piemēram, Night Vision nakts redzamības sistēma, kas brīdina par dzīvniekiem, gājējiem un velosipēdistiem, pirms tie kļuvuši redzami vadītājam.
Tāpat starp palīgsistēmām jāmin pusautonomā 2. līmeņa braukšana, ko veido adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju un joslas saglabāšanas palīgs. Vēl jaunie modeļi ir aprīkoti ar automātisko avārijas bremzēšanu un sistēmu, kas brīdina par iespējamu sadursmi ar gājējiem vai velosipēdistiem. Tā darbojas gan dienā, gan naktī ātruma diapazonā no 7 līdz 140 km/h. Savukārt īsts atslogs, manevrējot stāvvietā, būs jaunās augstas izšķirtspējas kameras.
Automašīnās ar hibrīddzinēju ir poga Brake (B), ar ko aktivizēt rekuperatīvo bremzēšanu. Benzīna versijā tās vietā atrodas poga Manual (M), kas vadītājam ļauj pašam izvēlēties piemērotu pārnesumu, izmantojot lāpstiņas aiz stūres. Papildus var izvēlēties tādus braukšanas režīmus kā Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport un 4WD – to pieejamība ir atkarīga no uzstādītā dzinēja. Ja automašīna ir aprīkota ar regulējamo piekari, tad atkarībā no aktivizētā režīma mainās arī tās stingrība (normāla, sportiska un komfortabla).
Hibrīda versijas
Jauno PEUGEOT 508 un 508 SW dzinēju klāsts ietver divas Plug-In jeb uzlādējamā hibrīda versijas ar 180 ZS un 225 ZS, 130 ZS benzīna dzinēju un 130 ZS dīzeļdzinēju. Tie visi strādā pārī ar 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu (EAT8).
180, 225 un 360 ZS uzlādējamo hibrīdu litija jonu akumulatora ietilpība ir 12,4 kWh un jauda – 102 kW. Ir pieejami divu veidu iebūvētie lādētāji: standarta komplektācijā ir iekļauts 3,7 kW vienfāzes lādētājs, bet kā papildaprīkojumu var uzstādīt 7,4 kW vienfāzes lādētāju (standartaprīkojums modelim 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED).
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED uzlādējamam hibrīdam ir 360 ZS un visu četru riteņu piedziņa. Tam ir pielāgojama amortizācija ar trim režīmiem (Comfort, Hybrid, Sport), zemāks klīrenss, par 24 mm platāka priekšējā un par 12 mm platāka aizmugurējā šķērsbāze, 380 mm priekšējie bremžu diski ar fiksētām četru virzuļu skavām un 20 collu diski ar Michelin© Pilot Sport 4S riepām.
Jaunie PEUGEOT 508 tiks ražoti Francijā, Milūzas rūpnīcā, un tirgū nonāks jau 2023. gada jūnijā.