Līdzīgi kā jaunais EQC, arī dabai draudzīgais MPV veidots jau uz iepriekš izstrādātas platformas, kuru izmanto Spānijā ražotie V-klases un Vito modeļi.
Pilnībā elektriskais luksuss mikroautobuss attīsta 204 ZS un 362 Nm griezes momentu. 100 kWh akumulatora bateriju komplekts atradis vietu automašīnas grīdā, tādejādi nesamazinot brīvo telpu salonā. Ar pilnu uzlādi būs iespējams veikt 400 km garu distanci, bet uzlāde publiski pieejamajās ātrās uzlādes stacijās (no 10 līdz 80%) būs veicama mazāk nekā stundā.
Citi lasa
Atkarībā no tirgus, EQV būs pieejams dažādos virsbūves garumos un sēdvietu konfigurācijās. Neatkarīgi no aprīkojuma līmeņa, visi EQV iegūs jaunāko MBUX izklaides un informācijas sistēmu. 10 collu displejā vadītājs varēs izvēlēties sev nepieciešamo informāciju, piemēram, datus par uzlādes procesu. Līdzīgi kā A-klasē, arī šeit būs iespējams pārvaldīt sistēmas darbību ar balss palīdzību, izmantojot frāzi “Hey Mercedes!”.
EQV izstrādāti vairāki braukšanas režīmi, pielāgojot auto uzvedību un elektrisko sistēmu attiecīgajai situācijai. Piemēram, aktivizējot E+ režīmu, sistēmu galvenais uzdevums būs nodrošināt pēc iespējas lielāku veicamo distanci, vienlaikus padarot efektīvāku bremzēšanas enerģijas rekuperāciju. Kā apgalvo Mercedes, niknākajos uzstādījumos nebūs pat nepieciešams izmantot bremžu pedāli, visu darbu paveiks rekuperācijas sistēma.
Pārdošanā elektriskais MPV nonāks nākamā gada sākumā un tā cena būs, sākot no aptuveni 65 000 eiro.