• Pasakainas algas iespēja – tiek meklēts jauns krīzes vadības centra vadītajs

    Darbs
    Ziņu aģentūra LETA
    Šodien
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    Krīzes vadības centram konkursā meklē vadītāju, piedāvājot līdz 5010 eiro lielu atalgojumu, vienlaikus turpinās arī pārējā kolektīva komplektēšana un ir gaidāmas rotācijas, noskaidroja aģentūra LETA.

    Valsts kancelejas (VK) pārraudzībā veidotais Krīzes vadības centrs darbu sāks 2025.gada 1.janvārī un koordinēs civilo krīžu pārvaldību valstī. Krīzes vadības centram jāpārņem pašreizējā Krīzes vadības padomes sekretariāta funkcijas, aģentūru LETA informēja VK.

    Šobrīd ir sagatavots likumprojektu kopums ar grozījumiem, kas skar Krīzes vadības sistēmas reorganizāciju – Ministru kabineta iekārtas likums, Nacionālās drošības likums, likums «Par ārkārtējo situāciju un izņēmuma stāvokli», kā arī tiek organizēti telpu remonta un aprīkojuma iepirkumi, skaidroja VK.

    VK uzsver, ka 2025.gadā Krīzes vadības centrs darbu sāks pakāpeniski, jo vēl būs pilnībā jānokomplektē komanda, jārisina centra materiāli tehniskā nodrošinājuma un citi jautājumi.

    Ņemot vērā Krīzes vadības centram noteiktos uzdevumus un funkcijas, ir plānots, ka centrā būs 15 nodarbinātie.

    VK skaidroja, ka centram nepieciešamās amata vietas tiks pārdalītas no Iekšlietu ministrijas (IeM) resora un citu iestāžu ilgstoši vakantajiem amatiem, bet notiks arī nodarbināto rotācijas.

    Patlaban konkursā meklētā Krīzes vadības centra vadītāja galvenie amata pienākumi būs plānot, vadīt, organizēt un koordinēt centra darbu, izstrādāt nacionālās drošības un krīzes vadības politiku, organizēt pārresorisko sadarbību ar valsts pārvaldes iestāžu ekspertiem par krīzes vadības sistēmas attīstības jautājumiem, kā arī vadīt un koordinēt krīzes pārvaldības institūciju darbību civilo krīžu un katastrofu gadījumā, teikts Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) mājaslapā publicētajā darba sludinājumā.

    Pretendentam jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, kā arī likuma «Par valsts noslēpumu» 9. panta prasībām.

    Pretendentam jābūt ar augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa augstāko profesionālo izglītību sociālo zinātņu jomā – vēlams tiesību vai politikas zinātnē, tāpat ir vēlams maģistra grāds.

    Līdztekus pretendentam jābūt vismaz piecus gadus ilgai darba pieredzei krīzes vadības jomā, vismaz trīs gadu darba pieredzei vadītāja amatā, pieredzei darbā valsts vai pašvaldības iestādēs, kā arī pieredzei tiesību aktu un plānošanas dokumentu izstrādē un analīzē.

    Tāpat no vadītāja tiks prasītas zināšanas nacionālās un starptautiskās krīzes vadības jautājumos, prasme patstāvīgi noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu darbu, teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes, labas iemaņas darbā ar «MS Office» programmām, kā arī angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī.

    Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz konkursa atlases otro kārtu, būs jāprezentē savs redzējums par krīžu vadību Latvijā.

    Pieteikuma dokumentus līdz 8.decembrim nepieciešams sūtīt vai iesniegt VK.

    Jau ziņots, ka VK pārraudzībā veido Krīzes vadības centru.

    Centrs attīstīs civilā apdraudējuma monitoringu 24/7 režīmā un informācijas apkopošanu, uzlabos risku vadību, audzēs civilo krīžu vadības kapacitāti un nodrošinās Krīzes vadības padomei nepieciešamo datos balstīto informāciju lēmumu pieņemšanai.

    Krīzes vadības centra izveide VK tiešā Ministru prezidenta pakļautībā ir daļa no VK kā valdības centra stiprināšanas atbilstoši Valsts pārvaldes modernizācijas plānam un valdības deklarācijai.

    Paredzēts, ka ikdienā Krīzes vadības centrs sadarbosies ar ministrijām un pašvaldībām, palīdzot iestādēm uzlabot savus krīzes pārvaldības procesus, kā arī dažādu institūciju sadarbības spējas. Plānots arī modelēt Latvijā iespējamas civilās krīzes situācijas un ar iesaistītajām institūcijām trenēties to risināšanā.

    Līdztekus, ņemot vērā, ka Krīzes vadības centrs pārņems Krīzes vadības padomes sekretariāta funkcijas, tā uzdevums būs sagatavot lēmumu pieņemšanai vajadzīgos dokumentus, kā arī koordinēt civilo krīžu pārvaldībā iesaistīto institūciju darbu un krīzes komunikāciju, informē kancelejā.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē