«airBaltic» norāda, ka ACMI-in jeb gaisa kuģu, apkalpes, tehniskās apkopes un apdrošināšanas pakalpojumi, kas tiek saņemti no citiem uzņēmumiem, bija īstermiņa lidmašīnu nomāšanas ar apkalpi risinājums.
Risinājumu aviokompānija ieviesa, lai nodrošinātu pieaugošo pieprasījumu noslogotajos vasaras mēnešos un risinātu piegādes ķēžu problēmas, kas saistītas ar lidmašīnu dzinēju tehnisko apkopi.
Tāpat «airBaltic» drīzumā saņems 49. «Airbus A220–300» lidmašīnu. Uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmes stratēģijas mērķis ir līdz 2030.gadam palielināt floti līdz 100 lidmašīnām.
«airBaltic» izpilddirektors un prezidents Martins Gauss norāda, ka aviokompānijas pielāgošanās spējas šovasar ļāva veikt visas plānotās darbības, neraugoties uz ārējiem izaicinājumiem. «Esam apņēmušies paplašināt un nostiprināt savu floti, lai nodrošinātu pasažieru pieaugošo pieprasījumu pēc ceļojumiem,» viņš atzīmē.
LETA jau vēstīja, ka «airBaltic» pagājušajā gadā pārvadāja 4,536 miljonus pasažieru, kas ir par 35,7% vairāk nekā 2022.gadā, un veica 44 100 lidojumu, kas ir par 18,3% vairāk nekā gadu iepriekš.
Tāpat ziņots, ka «airBaltic» auditētais apgrozījums pagājušajā gadā bija 664,289 miljonu eiro apmērā, kas ir par 33,2% vairāk nekā 2022.gadā, kā arī kompānija guva peļņu 33,852 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.
Latvijas valstij pieder 97,97% «airBaltic» akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam «Aircraft Leasing 1» – 2,03%.
Uzzini vērtīgo – lasi kvalitatīvu aktuālo Santa.lv saturu vietnēs Facebook, Instagram un Draugiem.lv