Jaunais video zvana risinājums ļaus izmantot plašo Swedbank pakalpojumu klāstu gan tiem, kuri novērtē katru iespēju ietaupīt laiku, gan nodrošinās iespēju ērti kļūt par klientu cilvēkiem ar kustību traucējumiem.
Jaunais risinājums ir pieejams jebkuram vismaz 16 gadus vecam Latvijas iedzīvotājam ar Latvijā izsniegtu pasi vai ID karti. Potenciālajam klientam ir nepieciešams dators un/vai mobilais tālrunis ar kameru un interneta pieslēgumu, kā arī derīgs personu apliecinošs dokuments un kāds no elektroniskās parakstīšanas līdzekļiem – Smart-ID Qualified vai eID karte ar atbilstošiem sertifikātiem.
Pēc autentificēšanās seko anketas aizpildīšana un identitātes pārbaude video zvanā. Vairāk informācijas šeit.
Citi lasa
Klientam kopumā process aizņems aptuveni 20 minūtes, ieskaitot konta aktivizēšanu.
"Vairums mūsu klientu jau tagad izmanto iespēju vismaz 9 no 10 ikdienas finanšu jautājumiem sakārtot ar mobilās lietotnes vai internetbankas palīdzību, tomēr atsevišķās situācijās tomēr bija jādodas uz filiāli, tādējādi atņemot laiku citām dzīves prioritātēm. Rūpējoties par mūsu klientu ērtībām, esam veikuši nākamo soli digitālo risinājumu izstrādē, kas ir būtisks pagrieziena punkts ceļā uz pakalpojumu pilnīgu pieejamību digitālajā vidē. Tagad vairs nav nekur jāiet, lai kļūtu par Swedbank klientu – katrs pats var atjaunot savu elektronisko identitāti un kvalificēto elektronisko parakstu, var pieteikt jaunu karti un saņemt to pa pastu un digitāli kontrolēt citas savas finanšu lietas tur, kur tas ir visērtāk, jo banka vienmēr ir līdzi – tavā kabatā.
Ļoti iespējams, ka līdz ar šo pagrieziena punktu turpmāk būs arī tādi klienti, kurus nekad nesatiksim klātienē, tāpēc ir īpaši svarīgi turpināt attīstīt mūsu pakalpojumu klāstu, lai tie būtu pilnvērtīgi pieejami digitālajā vidē," uzsver Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.
Anketu www.swedbank.lv sadaļā “Kļūt par klientu” var aizpildīt jebkurā laikā, savukārt video zvani tiek veikti darba laikā no 9.00 līdz 17.00.