• Par 55% audzis pieprasījums pēc mazlietotiem auto, secina «Moller Auto»

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    10. jūlijs, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Saskaņā ar auto dīlera «Moller Auto» mazlietoto automašīnu pārdošanas datiem Latvijā, šī gada pirmajos piecos mēnešos pārdots par 55% vairāk mazlietotu automašīnu, nekā identiskā periodā pērn. Starp pieprasītāko mazlietotu automašīnu zīmoliem ierindojas «Volkswagen», «Audi», «Škoda», «Volvo», «BMW», «Toyota», «Nissan», «Opel» un «Peugeot».

    Saskaņā ar «Moller Auto» pārdošanas datiem pēdējo 5 mēnešu periodā Latvijā, pieprasītākie mazlietoto automašīnu modeļi bijuši «Volkswagen Tiguan», «Volkswagen Passat», «Volkswagen Golf», «Škoda Kodiaq», «Audi A6», «Volkswagen T-Roc», «Audi A4», «Audi Q5», «Volkswagen Caddy» un «Škoda Fabia».

    Izīda Gerkena, «Moller Auto» uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, norāda: «Ikdienā novērojam, ka izteikti pieaugusi iedzīvotāju izpratne par kvalitatīva mazlietota auto iegādi, tāpēc cilvēki arvien biežāk pērk tās pie dīleriem,» saka I. Gerkena.

    «Būtiskākie faktori, kas to veicinājuši, ir pārliecība, ka dīleros pieejamo mazlietotu auto tehniskais stāvoklis būs atbilstošā darba kārtībā, automašīnām būs pieejama dažāda papildkomplektācija, kā arī pats iegādes process būs caurspīdīgs un pircējs varēs iepazīties ar pilnvērtīgu informāciju par auto vēsturi, t.sk. nobraukuma datiem, iepriekš veiktiem remontdarbiem u.tml. Tiesa, mūsdienās, domājot par mazlietota auto iegādi, pircējiem ir svarīgi arī daudzveidīgi maksāšanas veidi un garantijas iespējas,» norāda viņa.

    Skaidrojot mazlietoto auto cenu izmaiņas, I.Gerkena norāda, ka šobrīd automašīnu cenas nekāpj un ir vērojama stabilitāte. Vienlaikus tāpat kā jauno automašīnu tirgū, arī iegādājoties mazlietotu automašīnu, priekšroka tiek dota SUV jeb apvidus auto.

    «Ja pirms trīs līdz pieciem gadiem SUV tipa mazlietotie auto bija retāk pieejami, tad šobrīd, pieaugot jaunu šāda tipa modeļu klāstam, arī mazlietoto automašīnu tirgū novērojam SUV klāsta palielināšanos,» skaidro I. Gerkena.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē