«Mainīgos laikapstākļos, kad gaisa temperatūra svārstās ap nulli un ir nokrišņi, satiksmes ietekmē ielu seguma defekti veidojas strauji,» klāsta pašvaldība, «iepriekš nav iespējams paredzēt, kurās vietās izveidosies satiksmei bīstamas bedres, tādēļ par tām pašvaldība arī turpmāk aicina iedzīvotājus ziņot Satiksmes vadības centram.»
Par satiksmei bīstamām uzskata bedres, kuru izmērs ir lielāks par 0,1 kvadrātmetru un to dziļums ir virs pieciem centimetriem. Bedres visstraujāk veidojas ielu posmos, kur uz brauktuves izveidojušies defekti un plaisas.
Aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija ir piemērota laikapstākļiem, kad gaisa temperatūra ir zem nulles. Saremontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori – laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.
Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs +5 grādiem, pilsētā tiks sākts plašāks bedru remonts ar ierastajām tehnoloģijām – karsto asfaltu un asfalta vienlaiduma ieklāšanu, kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.