«Mūsu «Blitz» emblēma ir aktuālāka nekā jebkad agrāk. Tā ne tikai simbolizē mūsu apņemšanos demokratizēt inovācijas un mobilitāti, bet arī apliecina mūsu apņemšanos līdz 2028. gadam Eiropā kļūt par pilnībā elektrisku zīmolu. Šogad mūsu portfelī jau būs 15 elektrificēti modeļi, tāpēc ar lepnumu varam teikt, ka «Opel» ir elektrisks,» norāda «Opel» izpilddirektors Floriāns Hitls.
«Blitz ir mūsu drosmīgās un tīrās filozofijas ikona. Asais un pārliecinošais jaunais zibens glīti krusto tīro atbalsta gredzenu, mūsu ikoniskajai emblēmai piešķirot progresīvu, modernu izskatu. Kompass ir galvenais mūsu grafiskā dizaina princips, un zibenim tajā ir centrālā loma. Kompass ir mūsu priekšpuses, aizmugures un interjera dizaina elementu mugurkauls,» piebilst «Opel» dizaina viceprezidents Marks Adamss.
Vācu autoražotājs jauno «Blitz savā produktu portfelī ieviesīs pakāpeniski tuvāko gadu laikā. Pirmais sērijveida modelis jaunā izskata emblēmu iegūs 2024. gadā. Tomēr «Opel» izpilddirektors Floriāns Hitls uzsver, ka jauno emblēmu varēs detalizēti iepazīt jau šogad.
«IAA Mobility ir viena no lielākajām autoizstādēm pasaulē, tāpēc tā ir lieliska vieta, lai plašu, starptautisku auditoriju iepazīstinātu ar mūsu jauno Blitz. Turklāt mēs Minhenē plānojam arī pārsteigumu. Izstādes apmeklētāji būs sajūsmā,» saka «Opel izpilddirektors.