• Noskaidrots pieprasītākais elektroauto zīmols Latvijā

    Auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    16. februāris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    2023. gadā «Volkswagen» bija pieprasītākais zīmols Latvijā elektrisko automobiļu tirgū – pārdošanas apjoms salīdzinājumā ar 2022. gadu pieauga par 111%. Rezultātus veicināja ambīcijas un stratēģiskā mērķtiecība, kā arī aizvien lielāka ID. modeļu saimes popularitāte, ID.4, ID.3 un ID.Buzz modeļiem pērn ierindojoties starp pieprasītākajiem «Volkswagen» elektriskajiem automobiļiem Latvijā.

    «Pirmais ID.3, kas tika prezentēts 2019. gadā un gadu vēlāk nonāca arī Latvijā, iemiesoja Volkswagen apņemšanos kļūt par vadošo elektromobiļu ražotāju pasaulē un Latvijā. Trīs gadu laikā šis mērķis ir sasniegts. Volkswagen panākumu pamatā ir mērķtiecīga e-mobilitātes stratēģijas īstenošana visos organizācijas līmeņos, sākot ar ražošanu un importu un beidzot ar dīleru darbību. Raugoties uz 2024. gadu, mūsu mērķis ir vēl vairāk palielināt elektrisko automobiļu tirgus daļu, stiprinot līderpozīciju visās Baltijas valstīs. Šogad, kad Volkswagen Baltijas valstīs svin zīmola 30 gadu jubileju, īpaši piedāvājumi un paplašināts ID. modeļu klāsta piedāvājums sniegs papildu priekšrocības klientiem, kuri jau ir apliecinājuši savu atbalstu, nostiprinot mūsu pozīcijas kā primārā klientu izvēle,» norāda «Volkswagen» zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus (Justas Nekrošius).

    Lielākā tirgus daļa

    2023. gadā no Latvijā kopumā pārdotajiem 1 715 elektriskajiem automobiļiem Volkswagen klientiem piegādāja 245 automašīnas, kas veidoja 14% no elektromobiļu tirgus. Pieprasītākie Volkswagen elektriskie automobiļi Latvijā 2023. gadā bija ID.4 (108 automobiļi), ID.3 (78 automobiļi) un ID.Buzz (38 automobiļi).

    Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu «Volkswagen» elektroauto pārdošanas apjoms Baltijas valstīs ir vairāk nekā dubultojies. 2022. gadā tikai 5% no visiem Lietuvā, Latvijā un Igaunijā pārdotajiem Volkswagen automobiļiem bija elektriski, bet 2023. gadā šis rādītājs ir pieaudzis līdz 11%. Ievērojamās izmaiņas atspoguļo mainīgo vidi, par ko arī liecina 53% pieaugums Latvijas elektroauto tirgū aizvadītajā gadā.

    Lai saglabātu vadošo pozīciju elektrisko automobiļu tirgū, zīmols ne tikai tirgū prezentēs jaunus ID. saimes modeļus, bet arī atjauninās esošo modeļu tehnoloģijas. Pilnveidotais ID.4, kas ir ļoti iecienīts pilsētas apvidus automobilis, jau ir pieejams ar vēl lielāku nobraukuma distanci, kā arī uzlabotu jaudu un auto efektivitāti.

    Vēl plašāks ID. saimes modeļu klāsts

    Sākot ar pirmo ID.3 un beidzot ar plašo modeļu klāstu, tostarp ID.4, ID.5 apvidus automobiļiem un gaidītajiem ID.Buzz un ID.Buzz Cargo, «Volkswagen» MEB platforma nodrošina praktiskus un progresīvus modeļus. Latvijā jau ir pieejams jaunais ID saimes flagmanis ID.7, kas ar vienu uzlādes reizi spēj nobraukt līdz pat 621 kilometram. Drīzumā tam sekos ID.7 Tourer universālis, kā arī Polo izmēriem līdzīgais elektroauto modelis ID.2 un T-Cross elektriskais analogs – ID.2X.

    Gandrīz 5 miljoni automašīnu 2023. gadā

    2023. gadā «Volkswagen» klientiem visā pasaulē piegādāja aptuveni 4,87 miljonus automobiļu. Elektrisko automobiļu pārdošanas apjoms pieauga par 21,1%, un gada laikā klientiem tika piegādāti 394 000 jaunu pilnībā elektrisko automobiļu.

    Pieprasījums pēc ID. saimes modeļiem pieauga visā pasaulē, ASV vien gada laikā pārdodot aptuveni 38 000 pilnībā elektrisko pilsētas apvidus automobiļu ID.4, bet Vācijā – 30 000. Atjauninātais un vēl modernākais ID.3 bija īpaši populārs Ķīnā, kur gada laikā tika pārdoti 75 000 elektrisko hečbeku.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē