• Noskaidrots, cik dārgus viedtālruņus esam gatavi iegādāties

    Sabiedrība
    Santa.lv
    Santa.lv
    13. aprīlis, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Pixabay
    63% Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka svarīgākais faktors veicot izvēli par labu jaunam viedtālrunim ir tā cena, kam seko citi vienlīdz svarīgi aspekti kā atmiņas un baterijas kapacitāte, kā arī ierīces kameras kvalitāte, liecina veiktā aptauja. 36% aptaujāto norāda, ka cena, par kādu vēlētos iegādāties jaunu viedtālruni būtu kategorijā no 150 – 300 eur, vairāk par jaunu viedtālruni gatavi maksāt gados jauni cilvēki vecumā no 18–29 gadiem.

    Vispopulārākie – vidējās klases telefoni

    Vairums aptaujāto* norāda, ka cena, par kādu vēlētos iegādāties jaunu viedtālruni svārstās no 150 – 300 eur. (36%) Vairāk par jauna viedtālruņa iegādi ir gatavi maksāt gados jauni cilvēki, 30% no aptaujātajiem būtu gatavi šķirties no 300 – 500 eur, bet 27% aptaujāto pat no 500 – 800 eur. Gados vecāki cilvēki par jaunu ierīci vēlētos maksāt mazāk – 36% cenu kategorijā līdz 150 eur, un 42% cenu kategorijā no 150 – 300 eur.

    Taujāti par naudas summām, no kurām vecāki būtu gatavi šķirties, iegādājoties viedierīci savam bērnam, vairums aptaujāto norāda, ka summa ietilptu kategorijā līdz 300 eur. (26%  līdz 150 eur un 26%  - 150 – 300 eur).

    Pircēji uzmanību pievērš ne tikai cenai, bet arī atmiņas kapacitātei (26%), baterijas kapacitātei (25%), kā arī ierīces kameras kvalitātei (24%).

    Iecienītākās mediju platformas Latvijas iedzīvotāju vidū – Whatsapp, Facebook un Instagram

    Latvijas iedzīvotāji visbiežāk savu viedtālruni izmanto, lai veiktu tālruņa zvanus (92%), ziņojumu apmaiņai (69%), izmantojot sociālos tīklus (54%), kā arī darba uzdevumiem – e-pastiem, sarunu lietotnēm u.c. (41%).

    Baltijas valstīs vērojamas atšķirības iecienītāko mediju platformu patēriņa ziņā – Latvijas iedzīvotāju vidū populārākās ir platformas Whatsapp (71%), kam seko Facebook (57%) un Instagram (27%).

    Igaunijas un Lietuvas iedzīvotāju vidū pieprasītākā platforma ir Facebook (59% Igaunijā un 80% Lietuvā), kurai seko Instagram (24% Igaunijā un 31% Lietuvā) un Whatsapp (19% Igaunijā un 21% Lietuvā).

    *Tiešsaistes aptauju veica Samsung Electronics Baltics laikā no 2021. gada 16.-23. martam, sadarbībā ar pētījumu aģentūru Norstat. Aptaujā Latvijā piedalījās 1009 respondenti no dažādām vecuma grupām, Igaunijā – 1000, Lietuvā – 1000.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē