Projekt E savu sacīkšu debiju piedzīvos 2020. gada 16.-17. maijā, kad World RX of Benelux laikā Spa trasē notiks pirmās rallijkrosa sacensības ar elektrību darbināmiem auto. Nākamais posms paredzēts Norvēģijā, leģendārajā Hellas trasē (13.-14. jūnijs), kam sekos līdz šim vēl publiski nenosauktas sacensības 18.-19. jūlijā.
Pēc tam jaunās attīstības sacensības dosies uz Vāciju, uz ne mazāk leģendāro Nirburgringu, kur nākamgad pirmo reizi tiks sarīkots World RX un nu arī Projekt E posms. Tikmēr piecus posmus garā sezona noslēgsies Rīgā, CSDD Biķernieku trasē, kad 19.-20. septembrī tur norisināsies Neste World RX of Riga.
Atgādināsim, ka IMG un STARD kopīgi izstrādātā Projekt E sacīkšu auto oficiālā prezentācija šī gada septembrī norisinājās Rīgas Motormuzeja telpās. Šobrīd turpinās Projekt E sacīkšu auto izstrāde.
Projekt E tika izveidots, lai pasaules rallijkrosa čempionāta nedēļas nogalēs ieviestu ar elektrību darbināmas tehnoloģijas. Projekt E izmantos STARD izstrādāto REVelution tehnoloģiju un EV jaudas agregātu, kas spēs nodrošināt 450 kW (aptuveni 613 Zs) lielu kombinēto jaudu, maksimālo griezes momentu 1100 Nm apmērā un 240 km/h lielu maksimālo ātrumu. Turklāt, STARD jaudas agregātu būs iespējams iebūvēt arī līdz šim World RX izmantoto auto šasijās.
Projekt E mērķis ir novērtēt ar elektrību darbināmu sacīkšu auto veiktspēju World RX vidē, kas ļautu spert nākamos attīstības soļus šīs autosporta disciplīnas elektrifikācijā, atbilstoši FIA Pasaules Motorsporta Padomes apstiprinātajam plānam.