• Nākamās paaudzes «Goodyear» riepas nevajadzēs pildīt ar gaisu

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    22. jūnijs, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Automobiļu koplietošana, bezpilota transportlīdzekļi un degvielu alternatīvie risinājumi gūst arvien lielāku popularitāti, līdz ar to pasaule strauji ieiet jaunā pārvietošanās laikmetā. «Goodyear» patlaban strādā pie nākamās paaudzes riepām, kas vairs netiks pildītas ar gaisu, sekojot mērķim līdz 2030. gadam ražot pirmās riepas, kas ir no 100% ilgtspējīga materiāla un neprasa apkopi.

    Bezgaisa riepa ir jebkura riepa, kam netiek izmantots gaiss. «Goodyear» bezgaisa riepas tiek izgatavotas no trīs elementiem: ārējā gredzena (ieskaitot protektoru), savienojošā tīkla un diska. Savienojošais tīkls ir tas, kas rada atšķirību starp bezgaisa un gaisa riepām – savienojošais tīkls kopā ar ārējo gredzenu spēj noturēt transportlīdzekļa svaru, kā arī nodrošina, ka riepas forma un izmērs pilnībā atbilst transportlīdzeklim.  

    “Bezgaisa riepai ir īpaša inženierijas uzbūve – vilciena ritenis arī ir bez gaisa, bet tas ir ražots no tērauda un ir ļoti smags. Savukārt mēs esam izstrādājuši īpašu arhitektūru, kas ļauj riepu nospriegot un pievienot transportlīdzeklim, līdz ar to tiek iegūta tā pati mīkstā un paklausīgā sajūta, kāda ir ar gaisu pildītām riepām,” stāsta «Goodyear» vecākais programmu vadītājs bezgaisa riepu jomā Maikls Račita (Michael Rachita).

    Ņemot vērā arvien lielāku bezpilota transportlīdzekļu popularitāti, riepām, kam nevajag apkopi, ir ļoti liela nozīme. Bezgaisa riepām nav nepieciešams pārbaudīt spiedienu, kā arī «Goodyear» bezgaisa riepas turpina darboties pat tad, ja rodas kādi sarežģījumi braukšanas laikā.

    “Ja riepas pamatā ir gaisa spiediens un tai strauji pazūd gaiss vai rodas kāda cita problēma ar riepu, transportlīdzeklis vairs nevar turpināt ceļu. Savukārt bezgaisa riepas šādos gadījumos joprojām funkcionē, jo tajās ir iestrādāti īpaši drošinātāji. Bezgaisa riepu struktūra nodrošina, ka tā var zaudēt vairākus savienojošos elementus, bet turpināt braukt vēl daudz kilometrus. Vēl viena liela priekšrocība bezgaisa riepām ir komforts – ar bezgaisa riepām transportlīdzeklis var pārvadāt lielāku svaru nekā ar gaisa riepām,” turpina Maiks Račita.

    Šīs inovācijas dzinējspēks ir «Goodyear» vīzija par ilgtspējīgu nākotni. Diemžēl nereti gaisa riepas tiek izņemtas no ekspluatācijas agrīnā posmā to pārduršanas vai citu problēmu dēļ, jo, piemēram, gaisa spiediens netiek pareizi uzturēts. Tomēr ar bezgaisa riepām nav šādu problēmu, līdz ar to tiek samazināts atkritumu daudzums, kas saistīts ar riepām. Riepas, kas pildītas ar gaisu, tuvākajā laikā nekur nepazudīs, bet bezgaisa modelis piedāvā virkni jaunu iespēju. Tas ietaupa laiku, kā arī palielina veiktspēju un komfortu.

    Pateicoties e-videi un multimodālo transporta veidu attīstībai, ražotāji bezgaisa riepas var pārbaudīt, testēt un līdz ar to izdarīt secinājumus, uzlabojot rezultātu. Lai gan gaisa riepām joprojām būs liela nozīme nākotnē, jaunu riepu projektēšana ir nākamais līmenis. «Goodyear» bezgaisa riepas nodrošinās ilgtspējīgu risinājumu, kas palīdzēs veidot virzību nākotnē.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē