Tanakam sīvāko konkurenci izrādīja jaunais soms Kalle Rovanpera (Toyota WRT), kurš igauņa mājas ceļos pēc astoņiem ātrumposmiem piekāpās viņam tikai 13,7 sekundes. Titulētais Sebastjans Ožjērs (Toyota) no Tanaka atpalika 29 sekundes un ieņēma trešo vietu.
Ātruma testus sacensību apstākļos aizvadīja arī Tjerī Nevils (Hyundai WRT), Elfins Evanss (Toyota WRT), Esapeka Lapi, Tēmu Sunninens (abi – Ford), bet ne visiem izdevās tikt galā ar ātrajiem un sarežģītajiem Dienvidigaunijas ceļiem. Smagu avāriju piedzīvoja Evanss, taču, par laimi, cieta tikai dzelži – ar ekipāžu viss kārtībā. Toties komandai tagad būs darba pilnas rokas, sagatavojot braucamrīku nākamajam, jau īstajam rallijam Igaunijā.
Nepārprotiet, parasti tā nenotiek, ka reģionālajās sacensībās uz starta iziet teju visas pasaules rallija čempionāta (WRC) zvaigznes, iemesls šoreiz ir prozaisks un loģisks – jau pēc nedēļas Tartu uzņems WRC posmu – Rally Estonia 2020, un rūpnīcu komandas izmantoja iespēju lieku reizi pārbaudīt mašīnas un iesildīt braucējus apstākļos, kas maksimāli tuvi gaidāmajām lielajām sacensībām.
Liela daļa no ekipāžām, kas piedalījās Lõuna-Eesti ralli, jau nākamnedēļ piedalīsies Rally Estonia 2020, kas pavisam negaidīti un operatīvi kļuva par WRC posmu. Pandēmijas iespaidā lielākā daļa sākotnēji paredzēto WRC posmu tika atcelti viens pēc otra, un seriāla rīkotāji sāka meklēt alternatīvas iespējas, kā čempionātu aizvadīt. Šajā situācijā Igaunija piedāvāja savu kandidatūru, ko aktīvi un, jāteic, dāsni atbalstīja Igaunijas valdība, un izvilka pilno lozi, iegūstot tiesības pirmo reizi valsts, Baltijas reģiona un visas pasaules autosporta vēsturē rīkojot WRC sacensības.
Līdz tam lielākais rallija notikums Igaunijā bija Eiropas čempionāta posma uzņemšana 2014. gadā. Kā zināms, Latvija ERČ posmu bez pārtraukuma rīko kopš 2013. gada.