Tehnika
Tehniskais arsenāls saglabāts līdzšinējais. Atšķirībā no līdztekus feisliftu piedzīvojušā Peugeot 3008, hibrīda modifikācijas šeit netiek piedāvātas.
Benzīnmotoru versijas:
- 1,2 l PureTech 130 ZS MT6
- 1,2 l PureTech 130 ZS AT8
- 1,6 l PureTech 180 ZS AT8
Dīzeļdzinēja versijas
- 1,5 l BlueHDi 130 ZS MT6
- 1,5 l BlueHDi 130 ZS AT8
- 2,0 l BlueHDi 180 ZS AT8
Mēs izmēģinājām 130 ZS BlueHDi, kas savienots ar modernu astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas 2021. gadā šķiet racionālāka izvēle kā 6MT. Neraugoties uz salīdzinoši nelielo 53 litru degvielas tvertni, septiņvietīgais laineris spēs ar vienu uzpildi veikt vismaz 900 km distanci. Vasarā tie būs vairāk nekā 1000 km, jo mēs testa braucienu aizvadījām –15 grādu temperatūrā, piecu cilvēku sastāvā un ar dzinēju, kas līdz mūsu ierašanās brīdim savā mūžā bija mērojis vien 4 kilometrus.
Instrumentu panelī vidējais degvielas patēriņš bija vien 6,4 l/100km, ar potenciālu sasniegt ražotāja norādītos 5,3 l/100km.
Kopumā jāteic, ka Peugeot modeļos izmantotie dzinēji ir ekonomiski, jo arī sākotnējā modelī izmēģinātais 1,6 l THP benzīns patērēja 7,4 l/100km. Visai iespaidīgi septiņvietīgam krosoveram.
Ģimenes SUV gaita ir sakārtotāka nekā vairumam minivenu, 4,6 metrus garajam auto nekļūstot pārāk tūļīgam. Pat uz slidena un apsniguša ceļa tas turas pieklājīgi. Riteņu arkās vietu atraduši jaunā dizaina 19 collu diski, kas nedaudz samazina komforta līmeni, salīdzinot ar lētākās versijās pieejamajiem 17 un 18 collu diskiem, tomēr tas nevienā brīdī nekļūst par traucējošu apstākli.
11,8 sekunžu paātrinājums līdz 100 km/h ikdienas ritējumam ir pilnībā pietiekams. 180 zirgspēku versija būs par divām sekundēm ātrāka, taču par šādu izvēli nāksies maksāt aptuveni 2500 eiro vairāk, turklāt šī modifikācija pieejama tikai bagātīgākajās GT un GT Pack aprīkojuma versijās.
Testa turpinājums: