Dizains
Peugeot 3008 un 5008 modeļi 2016. gadā aizsāka franču zīmola dizaina revolūciju, pilnībā izmainot modeļu ārējo veidolu. Četrus gadus vēlāk abi modeļi jau mācās no jaunpienācējiem. Septiņvietīgā krosovera dizainā redzami Peugeot 2008 vaibsti. Mazos lauvas zobus priekšējos lukturos nomainījuši pamatīgi ilkņi, kas no lukturiem stiepjas līdz pat bampera apakšējai daļai. Tas padarījis auto ārieni nobriedušāku.
Tāpat ģimenes SUV ieguvis stilizētu bezrāmja dekoratīvo radiatora režģi, savukārt jaunā lukturu optika jau standarta aprīkojuma līmenī pieejama ar LED gaismas tehnoloģiju. Interesanti, ka atsevišķu miglas lukturu šeit vairs nav. Tā vietā izstrādāta jauna Foggy mode jeb miglas funkcija, integrējot tuvos, tālos un miglas lukturus vienkopus. Priekšējo lukturu līnija pagarina hroma vai melnas krāsas (atkarībā no komplektācijas) elements, kas savienojas ar logu līstēm un stiepjas līdz pat automašīnas aizmugurei.
Tiesa, šis efekts no sānu skata rada optisku ilūziju, ka motora pārsegs atstāts ne līdz galam aizvērtā pozīcijā. Arī aizmugure tikusi pie jaunas LED optikas un, atslēdzot auto, visi jaunie lukturi spoži zibinās, neļaujot to sajaukt ar citiem auto stāvvietā.
Salonā i-Cockpit koncepciju papildinājis jauns 10 collu HD centrālais ekrāns, bet virs miniatūriskās stūres atrodas uzlabots 12,3 collu digitālais instrumentu panelis ar pilnībā pielāgojamām izvēlnēm. Galvenā ekrāna izvēlnes ir viegli lietojamas, pateicoties ērtajiem īsceļiem, kas atgādina sudrabotus klaviertaustiņus.
Interjera apdares kvalitāte bija augstā līmenī jau sākotnējā modeļa versijā un latiņa nav kritusi arī modernizētajā modelī. Būdams lielāks kā radniecīgais Peugeot 3008, septiņvietīgais ģimenes SUV piedāvā vairāk brīvas telpas. Pateicoties garākai riteņu bāzei, aizmugurē sēdošajiem ir vairāk brīvas vietas kājām. Otro sēdekļu rindu iespējams pabīdīt turp un atpakaļ, vienlaikus ļaujot pielāgot atzveltnes slīpumu.
Kā ierasts šādu modeļu gadījumā, trešā sēdekļu rinda vispiemērotākā būs bērniem, jo garāka auguma līdzbraucējiem galva rīvēsies griestu apšuvumā. Pozitīvi, ka iekļūt šeit nebūs sarežģīti. Brīdī, kad papildus vietas nav nepieciešamas, tās ērti un vienkārši var ielocīt grīdā, izveidojot līdzenu virsmu. Viena piezīme – aizmugurējai rindai nav paredzēti kāju paklājiņi, tāpēc mazajiem braucējiem būs īpaši jāpiekodina, lai pirms iekāpšanas notīra apavu zoles.
No trūkumiem var minēt tālo gaismu asistentu, kas bieži vien neredz priekšā braucošās automašīnas, novecojušo navigācijas kartes grafiku un troksni, kas atgādina raķešu palaišanas sirēnu, tiklīdz tiek atvērtas vadītāja durvis, kamēr darbojas dzinējs.
Testa turpinājums: