«MX-30 e-Skyactiv R-EV» ir spraudņa hibrīds ar visām labākajām oriģinālā «MX-30» īpašībām, taču tas piedāvā arī jaunus veidus, kā izmantot akumulatoru elektroauto priekšrocības.
«MX-30 e-Skyactiv R-EV» elektriskā sniedzamība ir 85 km (atbilstoši Eiropas WLTC kombinētajam ciklam), un ikdienas vajadzībām ar to vairumā gadījumu būs gana. Savukārt, lai enerģijas pietiktu arī tālākiem braucieniem, ir iespēja izmantot ģeneratoru. Visās situācijās riteņus piedzen tikai elektromotors.
Jaunajā modelī Mazda ģeneratora darbināšanai izmanto rotordzinēju, jo tas unikālā veidā apvieno kompaktumu ar lieliskiem jaudas rādītājiem.
Jaunizstrādātais 8C rotordzinējs motortelpā ir iebūvēts līdzās ģeneratoram un augstas veiktspējas elektromotoram. Šis kompaktais hibrīda spēka agregāts ir savienots ar 17,8 kWh litija jonu akumulatoru un 50 litru degvielas tvertni un veido unikālu uzlādējamā hibrīda sistēmu ar ļoti konkurētspējīgu kopējo sniedzamību.
«MX-30 e-Skyactiv R-EV» novērtēs arī cilvēki ar aktīvu dzīvesveidu. Jaunais modelis nodrošina vairākas ļoti noderīgas funkcijas: gan parastā 2 vai 3 fāžu maiņstrāvas uzlāde, gan ātrā līdzstrāvas uzlāde; 1500 W barošanas avota funkcionalitāte; trīs piedziņas režīmi dažādām situācijām: «Normal»," EV" un «Charge».
Turklāt ar 125 kW elektromotoru jaunajam modelim veiktspēja ir pat nedaudz labāka kā akumulatoru elektriskajam «MX-30».
Briseles autoizstādē prezentētais «Edition R» ir speciālā izlaiduma modelis, un tas būs pieejams, kad sāksies «MX-30 e-Skyactiv R-EV» tirdzniecība.
«Edition R» ārējā dizainā īpaši izceļas «Maroon Rouge Metallic» apdare – kā ekskluzīvs akcents jumta malās ieviesta jauna variācija par «Mazda» pirmā vieglā auto «R360 Coupe» jumta krāsu. Pārējā virsbūve un arī salons ir melni.
«Edition R» ietver arī citus unikālus dizaina elementus, piemēram, rotora formas emblēmu grīdas paklājiņos un sēdekļu galvas balstos.