Jaunā «Corsa» priecē ar pilnīgi jaunu dizainu, tostarp zīmolam raksturīgo «Opel» vizieri priekšpusē un labi saskatāmu «Opel» šriftā rakstītu modeļa nosaukumu uz bagāžnieka durvīm. Pateicoties modernākajām tehnoloģijām, braukšana ar jauno «Corsa» ir kā relaksējošs piedzīvojums.
Pēc izvēles to var aprīkot ar pilnībā digitālu priekšējo paneli, kas būvēts uz speciālās «Qualcomm Technologies platformas Snapdragon Cockpit» un ietver jaunu, intuitīvi lietojamu informācijas un izklaides sistēmu ar krāsainu 10 collu skārienekrānu.
«Adaptīvās Intelli-Lux LED» matricas gaismas, kas novērš citu šoferu apžilbināšanu un ko «Corsa» kā pirmais mazās klases auto ieguva jau 2019. gadā, darbojas vēl precīzāk – tagad tās sastāv no 14 atsevišķiem LED elementiem.
Augstās tehnoloģijas atrodamas arī zem mazauto klases bestsellera motora pārsega. «Corsa Electric» tagad ir aprīkota ar jaudīgāku elektromotoru un uzlabotu akumulatoru, kas dod iespēju pēc pilnas uzlādes nobraukt 402 kilometrus (saskaņā ar WLTP). Arī pārējie spēka agregāti ir īsta novitāte – «Corsa» ir pirmais «Opel» modelis, kas būs pieejams ar 48 voltu hibrīdsistēmu.
««Opel Corsa» ir bestsellers jau vairāk nekā 40 gadus. Pēdējos divus gadus tas bija visvairāk pārdotais mazauto Vācijā, bet 2021. gadā – visvairāk pārdotais jaunais auto Apvienotajā Karalistē. Šādi panākumi ir apliecinājums mūsu veiksmīgajam darbam un motivē strādāt aizvien labāk. Jaunā «Corsa» ir vēl modernāka, vēl emocionālāka un vēl labāka. Ar tās satriecošo dizainu, augstāko segmentu tehnoloģijām un jaunām bezemisijas tehnoloģijām mēs vēlamies iedvesmot klientus – parādīt, ko mūsdienās var saņemt no maza auto,» saka «Opel» izpilddirektors Floriāns Hitls.
Drosmīgs, tīrs, emociju pilns: jauns dizains ar «Opel» vizieri
Ideālas proporcijas un precizitāte pat mazākajās detaļās ir apvienotas drosmīgā un tīrā «Opel Corsa» veidolā. Dizaineri mazās klases bestselleru ir padarījuši vēl modernāku un stilīgāku. Spilgtākā dizaina iezīme ir neatkārtojamā seja ar «Opel» vizieri, kas rotā visus jaunos zīmola modeļus.
Melnais vizieris, kas stiepjas pa visu automašīnas priekšpusi, saplūdina režģi, LED lukturus un centrā novietoto «Opel Blitz» emblēmu. Savukārt gaisa atveres bampera apakšā ir lielākas un pamanāmākas nekā iepriekš, tā jauno «Corsa» vizuāli piespiežot ceļam.
Pārsteidz arī sānskats. Neparastais aizmugurējais statnis rada iespaidu, ka jumts, kas noteiktā apdares līmenī ir melnā krāsā, levitē virs mašīnas. Auto aizmuguri veido skaidras līnijas un uzraksts «Corsa», kas tagad atrodas bagāžnieka durvju centrā – gluži tāpat kā ierobežotas sērijas modelim «Opel Corsa 40», kur tas pirms dažiem mēnešiem bija ieraugāms pirmo reizi.
Intuitīvs, ar uzsvaru uz būtisko: jaunais interjers
Pateicoties virknei jaunu funkciju, «Corsa» salonā jūtama moderna noskaņa, kas veicina lielisku pašsajūtu. To rada jauni sēdekļi, kā arī jauna pārnesumu svira un jauna dizaina stūres rats. Tomēr galvenais atribūts gan vizuāli, gan tehniski ir pēc izvēles pieejamais pilnībā digitālais priekšējais panelis, kas ietver gan instrumentu, gan informācijas un izklaides sistēmu.
«Snapdragon Cockpit» platformā, ko izstrādājusi kompānija «Qualcomm Technologies», ir uzlabotas grafiskās, multivides, datorredzes un mākslīgā intelekta iespējas. Tagad tā nodrošina spēju reaģēt atbilstoši situācijai, pastāvīgi pielāgoties un pilnveidoties atbilstoši vadītāja un pasažieru vēlmēm.
Tāpat kā jaunākās paaudzes «Astra», arī «Corsa» ir izstrādāta pēc principa – «Detox to the max». Navigācija piedāvā savienotos pakalpojumus, atpazīst balss komandu «Hey Opel» un tiek pastāvīgi atjaunināta, izmantojot mobilo datu tīklu. Navigācijas un multivides sistēmas 10 collu skārienekrāns un vadītāja datu displejs ir dzidrāki nekā iepriekš, tāpēc informāciju tajos var uztvert dažās sekundes daļās. «Apple CarPlay» un «Android Auto» funkcijas «Corsa» jaunajā multimediju sistēmā pirmo reizi var izmantot bez fiziska savienojuma ar viedierīci, savukārt viedtālruņu bezvadu uzlādei izmantojams speciāls paliktnis.
Vēl precīzākas: «Intelli-Lux LED» matricas gaismas ar 14 LED elementiem
Kopš 2019. gada adaptīvais Intelli-Lux LED® matricas apgaismojums ir apliecinājums, ka mazās klases Corsa jaunākās inovācijas padara pieejamas ikvienam. Inženieri šo sistēmu nepārtraukti uzlabo, un Corsa no tā ir neapšaubāma ieguvēja – jaunajos priekšējos lukturos tagad ir 14, nevis tikai astoņi atsevišķi vadāmi LED elementi. Tas nodrošina stadiona prožektoru cienīgu spožumu un vēl precīzāk izslēdz atsevišķus sektorus, lai nežilbinātu citus satiksmes dalībniekus.
Jaunās «Corsa» aprīkojumā ir arī daudz citu mūsdienīgu atbalsta sistēmu, kas vadītājam braukšanas un manevrēšanas laikā ļauj justies brīvāk. Piemēram, jauna, augstas izšķirtspējas panorāmas atpakaļskata kamera, adaptīvā kruīza kontrole, ātruma ierobežotājs, sānzonu uzraudzība un gājēju atpazīšana. Tāpat vajadzības gadījumā vadītājs tiks brīdināts par potenciālu frontālu sadursmi un auto pats aktivizēs avārijas bremzes.
Jaudīgāka un efektīvāka: «Corsa Electric» ar uzlabotu akumulatoru un jaunu elektromotoru
«Opel» klāstā šobrīd jau ir 12 elektrificēti modeļi, bet līdz 2028. gadam tas Eiropā kļūs par pilnībā elektrisku zīmolu. «Corsa» savulaik kļuva arī par elektropiedziņas demokratizācijas pionieri «Opel» portfelī, tāpēc nav pārsteigums, ka 2020. gadā par Zelta stūres rata ieguvēju kļuva tieši «Corsa-e». Jaunā «Corsa Electric» visu paceļ jau citā līmenī – ar plašākām izvēles iespējām, jaudīgāku elektromotoru un uzlabotu akumulatoru, kā arī lielāku nobraucamo attālumu.
«Corsa Electric» tiks piedāvāta ar divām piedziņas sistēmām: to varēs izvēlēties ar 100 kW/136 ZS elektromotoru un sniedzamību līdz 357 km vai ar jauno 115 kW/156 ZS elektromotoru un uzlaboto akumulatoru, kas saskaņā ar WLTP ļauj veikt pat 402 kilometrus. «Corsa Electric» ir ne tikai ļoti efektīva, bet arī dinamiska. Patīkamu braukšanu nodrošina elektromotora 260 Nm maksimālais griezes moments, kas vadītāja rīcībā ir jau no pirmā pieskāriena akseleratora pedālim.
Kad pienācis laiks «Corsa Electric» lādēt, to var izdarīt ļoti operatīvi. Izmantojot ātro līdzstrāvas lādētāju, akumulatoru no 20 līdz 80 procentiem var piepildīt 30 minūtēs.
Augstu atbildību pret vidi ar braukšanas prieku apvieno arī motoru klāsta jaunpienācēji. «Opel» pirmo reizi piedāvās iespēju pārslēgties uz 48 voltu sistēmas hibrīdiem, kas attīsta 74 kW/100 ZS un 100 kW/136 ZS jaudu un strādā kombinācijā ar jaunu divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu. Īpaši efektīvo iekšdedzes un elektromotoru klāstu jaunie hibrīddzinēji papildinās tuvākajā nākotnē, tādējādi kārtējo reizi apliecinot zīmola konsekvento virzību uz elektrifikāciju.
Populārākie raksti