Neste Rally Finland četrās dienās sacensību režīmā būs jāveic 307,22 kiloemtri, kas sadalīti 23 ātrumposmos.
Rallijs sāksies ceturtdien, 1. augustā, ar skatītaju iecienīto pilsētas ātrumposmu. Nākamās dienas paies pa cietiem grunts ceļiem – plati mijas ar šauriem un veido tehniski sarežģītas sekcijas. Somijas rallijs ir viens no ātrākajiem WRC kalendārā, stenogrammai jābūt precīzai, tāpēc tas ir viens no grūtākajiem rallijiem priekš stūrmaņiem.
“Somijas ralliju dēvē par 1000 ezeru un 1000 tramplīnu ralliju, jau pagājušā gadā teicu, ka šis ir tas rallijs, kuru pats gaidu visvairāk. Latvijas autosportā aprunāts kā ļoti sarežģīts un neizbraucams – pārbaudīsim – mīts vai patiesība," saka Mārtiņš Sesks, LMT Autosporta Akadēmijas rallija ekipāžas pilots. «Šogad uz katru ralliju braucu kā uz atsevišķām sacensībām. Mācos apgūt iepriekš neredzētus ceļus un piedzīvoju jaunus notikumus. Pieņemu izmaiņas, ko nevar ietekmēt un paredzēt, pielāgojos, nav ierastās sporta rutīnas. JWRC katrā posmā mums visiem sportistiem ir identiski auto, bet katrreiz jauna mehāniķu komanda.»
Uldis Briedis, LMT Autosporta Akadēmijas rallija ekipāžas treneris: “Somijā atkal būšu sev ierastajā amatā – treneris, jo nesaistīti ar autosportu, mājas darbos esmu guvis muguras savainojumu. Tā kā slodze rallijā ir liela, tad neriskēsim, un stūrmaņa pienākumus pildīs Andris Mālnieks. Ekipāža šajā sastāvā 2017. gadā kļuva par Latvijas čempioniem un Igaunijas vicečempioniem, atliks vien atcerēties savstarpējās sadarbības knifiņus."
«Latvijas autosportā klīst leģendas, ka šis rallijs ir pasaulē sarežģītākais, skatīsimies vai tiešām ir tik nesaprotami, izmantosim jau iegūto pieredzi un ņemsim vērā pieredzējušu sportistu padomus. Puišiem neierasti būs metošie tramplīni – kā labāk piezemēties, uz kuru pusi metīs un kā veiksmīgi turpināt braukšanu, bet pierastais grunts segums rallijā,» piebilst Uldis Briedis.