• Mārtiņš Sesks: pārbaudīsim, vai WRC Somijas rallijs ir tik sarežģīts, kā izslavēts

    Aktuāli
    Līga Stirna
    Līga Stirna
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    29. jūlijs, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Šīs nedēļas nogalē Somijā norisināsies pasaules rallija čempionāta kārtējais posms, Neste Rally Finland, kas WRC kalendārā ir jau kopš 1973. gada, un šogad iekļauts junioru čempionāta (JWRC) kalendārā. Ātrākais no čempionāta rallijiem, izslavēts ar ļoti daudz tramplīniem — LMT Autosporta Akadēmijas pilots Mārtiņš Sesks dodas pārbaudīt, vai tas ir tik sarežģīts, kā izslavēts.

    Neste Rally Finland četrās dienās sacensību režīmā būs jāveic 307,22 kiloemtri, kas sadalīti 23 ātrumposmos.

    Rallijs sāksies ceturtdien, 1. augustā, ar skatītaju iecienīto pilsētas ātrumposmu. Nākamās dienas paies pa cietiem grunts ceļiem – plati mijas ar šauriem un veido tehniski sarežģītas sekcijas. Somijas rallijs ir viens no ātrākajiem WRC kalendārā, stenogrammai jābūt precīzai, tāpēc tas ir viens no grūtākajiem rallijiem priekš stūrmaņiem. 

    “Somijas ralliju dēvē par 1000 ezeru un 1000 tramplīnu ralliju, jau pagājušā gadā teicu, ka šis ir tas rallijs, kuru pats gaidu visvairāk. Latvijas autosportā aprunāts kā ļoti sarežģīts un neizbraucams – pārbaudīsim – mīts vai patiesība," saka Mārtiņš Sesks, LMT Autosporta Akadēmijas rallija ekipāžas pilots. «Šogad uz katru ralliju braucu kā uz atsevišķām sacensībām. Mācos apgūt iepriekš neredzētus ceļus un piedzīvoju jaunus notikumus. Pieņemu izmaiņas, ko nevar ietekmēt un paredzēt, pielāgojos, nav ierastās sporta rutīnas. JWRC katrā posmā mums visiem sportistiem ir identiski auto, bet katrreiz  jauna mehāniķu komanda.»

    Uldis Briedis, LMT Autosporta Akadēmijas rallija ekipāžas treneris: “Somijā atkal būšu sev ierastajā amatā – treneris, jo nesaistīti ar autosportu, mājas darbos esmu guvis muguras savainojumu. Tā kā slodze rallijā ir liela, tad neriskēsim, un stūrmaņa pienākumus pildīs Andris Mālnieks. Ekipāža šajā sastāvā 2017. gadā kļuva par Latvijas čempioniem un Igaunijas vicečempioniem, atliks vien atcerēties savstarpējās sadarbības knifiņus."

    «Latvijas autosportā klīst leģendas, ka šis rallijs ir pasaulē sarežģītākais, skatīsimies vai tiešām ir tik nesaprotami, izmantosim jau iegūto pieredzi un ņemsim vērā pieredzējušu sportistu padomus. Puišiem neierasti būs metošie tramplīni – kā labāk piezemēties, uz kuru pusi metīs un kā veiksmīgi turpināt braukšanu, bet pierastais grunts segums rallijā,» piebilst Uldis Briedis.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē