• Lietots ģimenes universālis — labākā izvēle līdz 9000 eiro

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    14. janvāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    4/5Škoda Superb Combi

    Škoda Superb Combi

    Tipa 3T ražošanas periods: kopš 2010. gada janvāra (feislifts 2013. gada jūnijā), motori no 105 līdz 260 ZS, cenas no 6500 eiro. Jūs meklējat galvenokārt lielu universālu, kurā ir daudz vietas? Tad jums vajadzētu aplūkot Škoda Superb otro paaudzi. Čehi kopš 2010. gada piedāvā arī universāļa versiju, kura ar saviem līdz pat 1865 bagāžnieka tilpuma litriem spēj iepriecināt ar gandrīz tikpat lielu kravas nodalījumu kā MB E klases T modelim.

    No tehniskās puses raugoties, Superb II nav nekas cits kā par 5,2 centimetriem pagarināts VW Passat B6 Variant.

    Tehnika ir identiska, turklāt Škoda vēl spēj piedāvāt vairāk vietas salona aizmugurē par izdevīgāku cenu. Taču kvalitātes ziņā Škoda nav taupījuši – to parādīja arī lieliskie Auto Bild izturības testa rezultāti, kad Superb ieguva augsto atzīmi 1. Taču ne visiem braucējiem izdodas tik bezbēdīgi noripot tik daudz kilometru. 1,4 TSI īpašnieki dažreiz šķendējas par bojātām vadības ķēdēm un ķēžu spriegotājiem, tāpēc, pirms iegādājaties šādu modeli, pievērsiet uzmanību, vai aukstā starta gadījumā neatskan grabēšana un vai neiedegas motora kontroles lampiņa.

    Tāpat vairāk nekā 80 procenti visu Superb pircēju izvēlas modeli ar dīzeļdzinēju. Nav arī nekāds brīnums, jo, braucot pa šoseju ar pilnu jaudu, jūsu TSI ēdīs līdz pat 18 litriem benzīna.

     Superb Elegance salonā dvesmo luksusa vēsmas. Apdare ir patiesi augstvērtīga.

    Īpaši ieteicami ir TDI modeļi, kas ražoti no 2010. gada augusta, jo kopš tā brīža tiek izmantota klusākā un uzticamākā Common-Rail tehnika – nevis iepriekšējie kaprīzie sūkņu-sprauslu dzinēji.

    • Plusi:

    Zems defektu īpatsvars tehnisko apskašu laikā, nevainojama apdare, ļoti daudz vietas, augsts drošības līmenis.

    • Mīnusi:

    1,4 TSI ir vadības ķēdes defekti, sūkņu-sprauslu TDI (līdz 2010. gadam) ar ielocītām inžektoru ligzdām. Mūsu izvēle – 2,0 TDI (170 ZS).

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē