Honda Accord Tourer
Tipa CU/CW ražošanas periods: no 2008. gada septembra (feislifts 2011. gada martā), motori no 150 līdz 201 ZS, cenas no 6000 eiro. Droši vien neviena cita vidējās klases automašīna Vācijā netiek tik nepelnīti atstāta novārtā kā Honda Accord. 2014. gadā šis japānis atrada tikai 1253 pircējus. Ja runa būtu tikai par daudzajām labajām īpašībām, tad šai mašīnai vajadzētu atrasties pirmo reģistrāciju saraksta pirmajās vietās.
Fakti: Accord Tourer 2,2 i-DTEC absolvēja Auto Bild 100 000 km izturības testu ar atzīmi 1-. Pēc demontāžas testa beigās ieraudzījām nevainojamu kvalitāti līdz pat vissīkākajai detaļai. 70 kontroles punkti un blakus gandrīz visiem no tiem rakstīts O.K. – viss kārtībā. Katrs O.K. būtībā nozīmē – nav atrasti nekādi defekti.
Motors ir vesels kā rutks, nodilumu nav iespējams ne izmērīt, ne ieraudzīt.
Transmisijā nav redzamas nekādas nolietojuma pēdas, pat ne uz vissīkākā zobrata. Pirmais bremžu disku komplekts tika lietots jau no pirmās dienas, un būtu varējis mierīgi izturēt vēl ilgāk. Izpūtējs, katalizators, izpūtēja gals un bundulis, arī caurules – arīdzan te nav saņemtas nekādas sūdzības. Arī tehniskās apskates laikā parasti netiek atrasti būtiski defekti.
Taču Honda spēj vēl vairāk: 150 ZS jaudīgais dīzeļdzinējs izturības testa laikā izrādījās ne vien kluss, bet arī jaudīgs un, par spīti daudzajiem ātrā gaitā pa šoseju nobrauktajiem kilometriem, vidēji patērēja vien 7,3 litrus degvielas. Sešpakāpju ātrumkārba darbojas precīzi, sportiski cietā šasija padara Accord par vienu no vieglākajiem vidējās klases automobiļiem. Vājās vietas: pārāk maz vietas bagāžniekā un salona aizmugurē, ļoti cieta piekare ripošanas laikā.
- Plusi:
Zems defektu īpatsvars tehnisko apskašu laikā, ļoti uzticams, veikla vadāmība, kluss un ekonomisks dzinējs ar jaudīgu spurtu.
- Mīnusi:
Mazs bagāžnieks (maksimāli 1252 litri), maz vietas salona aizmugurē, diezgan sarežģītas ierīce. Mūsu izvēle – 2,2 i-DTEC (150 ZS).
Testa turpinājums: