• Lietots ģimenes universālis — labākā izvēle līdz 9000 eiro

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    14. janvāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    3/5Honda Accord Tourer

    Honda Accord Tourer

    Tipa CU/CW ražošanas periods: no 2008. gada septembra (feislifts 2011. gada martā), motori no 150 līdz 201 ZS, cenas no 6000 eiro. Droši vien neviena cita vidējās klases automašīna Vācijā netiek tik nepelnīti atstāta novārtā kā Honda Accord. 2014. gadā šis japānis atrada tikai 1253 pircējus. Ja runa būtu tikai par daudzajām labajām īpašībām, tad šai mašīnai vajadzētu atrasties pirmo reģistrāciju saraksta pirmajās vietās.

    Fakti: Accord Tourer 2,2 i-DTEC absolvēja Auto Bild 100 000 km izturības testu ar atzīmi 1-. Pēc demontāžas testa beigās ieraudzījām nevainojamu kvalitāti līdz pat vissīkākajai detaļai. 70 kontroles punkti un blakus gandrīz visiem no tiem rakstīts O.K. – viss kārtībā. Katrs O.K. būtībā nozīmē – nav atrasti nekādi defekti.

    Motors ir vesels kā rutks, nodilumu nav iespējams ne izmērīt, ne ieraudzīt.

    Transmisijā nav redzamas nekādas nolietojuma pēdas, pat ne uz vissīkākā zobrata. Pirmais bremžu disku komplekts tika lietots jau no pirmās dienas, un būtu varējis mierīgi izturēt vēl ilgāk. Izpūtējs, katalizators, izpūtēja gals un bundulis, arī caurules – arīdzan te nav saņemtas nekādas sūdzības. Arī tehniskās apskates laikā parasti netiek atrasti būtiski defekti.

     Lieliski: apdare un sēdekļu komforts. Taču daudzie mazie slēdži vietām apgrūtina darbošanos ar ierīcēm.

    Taču Honda spēj vēl vairāk: 150 ZS jaudīgais dīzeļdzinējs izturības testa laikā izrādījās ne vien kluss, bet arī jaudīgs un, par spīti daudzajiem ātrā gaitā pa šoseju nobrauktajiem kilometriem, vidēji patērēja vien 7,3 litrus degvielas. Sešpakāpju ātrumkārba darbojas precīzi, sportiski cietā šasija padara Accord par vienu no vieglākajiem vidējās klases automobiļiem. Vājās vietas: pārāk maz vietas bagāžniekā un salona aizmugurē, ļoti cieta piekare ripošanas laikā.

    • Plusi:

    Zems defektu īpatsvars tehnisko apskašu laikā, ļoti uzticams, veikla vadāmība, kluss un ekonomisks dzinējs ar jaudīgu spurtu.

    • Mīnusi:

    Mazs bagāžnieks (maksimāli 1252 litri), maz vietas salona aizmugurē, diezgan sarežģītas ierīce. Mūsu izvēle – 2,2 i-DTEC (150 ZS).

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē