Opel Insignia Sports Tourer
Ražošanas periods: kopš 2008. gada novembra (feislifts 2013. gada septembrī), motori no 110 līdz 325 ZS, cena no 4000 eiro. Vidējā klase? Nu, protams, VW Passat. Vismaz tā uzskatīja 72 153 cilvēki, kuri 2014. gadā Vācijā iegādājās VW Passat. Opel Insignia? Pamatīgi atpaliek – tikai 22 364 pārdoti automobiļi. Taču, no tehniskās apskates puses skatoties, Opel lielais modelis rādās pavisam citā gaismā: Auto Bild 2015. gada tehnisko apskašu ziņojumā Insignia četru un piecu gadu veco automobiļu kategorijā ierindojas augstajā vienpadsmitajā vietā, turpretī Passat noslīdēja līdz 94. vietai. Tātad – uzticamais Opel.
Arī Auto Bild 100 000 km izturības testa laikā Insignia 2,0 CDTI Sports Tourer bija pārliecinošs un ieguva atzīmi 2-.Tieši trīs ceturtdaļas pircēju izvēlas modeli ar dīzeļdzinēju, turklāt gluži pamatoti. Benzīna motoriem 1,4 Turbo (140 ZS), 1,6 (115 ZS) un 1,8 (140 ZS) ir pārāk mazs griezes moments un vāja jauda. Ļoti pārliecinošais lielākais dīzeļmotors 2,0 CDTI Bi-Turbo (195 ZS, kopš 2011. gada decembra) pieejams lietoto auto tirgū pavisam reti, un parasti tā cena ir no 11 500 eiro. Lielākā Sports Tourer problēma: tā bagāžnieka tilpums ir tikai 1530 litri. Priekštecī Vectra C ietilpa par 320 litriem vairāk.
- Plusi:
Zems defektu īpatsvars tehnisko apskašu laikā, harmoniska piekare, augsts triecienu drošības līmenis, izdevīga cena.
- Mīnusi:
Pārāk mazs bagāžnieks šai klasei, pirms 2013. gada novembra feislifta pogu pārblīvēts panelis. Mūsu izvēle – 2,0 CDTI (160 ZS).
Testa turpinājums: