Honda CR-V
Tipa RE5 ražošanas periods: no 2007. gada līdz 2012. gada oktobrim, motori no 140 līdz 166 ZS, cena no 5500 eiro. Honda CR-V pieskaitāms pie izturīgākajiem SUV, tie negrēko citu SUV tipisku defektu ziņā – ar asu un stūres stieņu, atsperu vai bremžu disku augstu nolietojuma procentu. 2,2 litru dīzeļdzinēja ar 140 ZS (kopš 2010. gada ar 150 ZS) gaita ir maiga un vienmērīga, 150 ZS jaudīgā 2,2 i-DETC degvielas patēriņš testa laikā – 7,7 litri dīzeļdegvielas.
Honda kompaktais SUV ir arī labi piemērots ceļojumiem – aizmugurējo sēdekli ir iespējams pārbīdīt garenvirzienā par desmit centimetriem. CR-V drīkst vilkt līdz pat 2 tonnām smagu piekabi. Vai CR-V patiesi nav nekādu trūkumu? Nu, jā, CR-V braucējiem labāk vajadzētu atturēties no izbraukumiem īpaši smagos bezceļos, jo mašīnai ir visai zems klīrenss. Daži īpašnieki sūdzas par atkal un atkal aizsērējušiem dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtriem, to nomaiņa maksā 1500 eiro.
- Plusi:
Viens no zemākajiem defektu procentiem tehnisko apskašu laikā SUV vidū, pilns drošības aprīkojums, jaudīgs un kluss dīzeļdzinējs.
- Mīnusi:
Aizsērējuši cieto daļiņu filtri, kavēta aizmugures piedziņas pieslēgšanās, tikai daļēji iespējams izmantot bezceļa apstākļos. Mūsu izvēle – 2,2 i-DETC (109 ZS)
Testa turpinājums: