BMW 3. sērija
Ja šī kupeja pārdzīvos priekšpilsētas autobraucēju amatieru aktivitātes, tad tam ir potenciāls kļūt par īsu klasiķi
Vidusmēra cena: jā! Vidusmēra mašīna? Lūdzu, nē! Modeļus pirms atjauninājuma var iegādāties par ļoti labu cenu. Par dzīvi redzējušiem pirmatnējiem eksemplāriem maksāsiet 2000 eiro, bet uzpasētas feislifta versijas būs tuvāk 6000 eiro robežai. Labi būtu, ja varētu dabūt mašīnu ar sešcilindru motoru. Tāda labi izceļas uz vispārējā automobiļu fona. Ja vēl tas ir no Minhenes agregāts ar rindā izvietotiem sešiem cilindriem, kas savu vietu atradis E46 nemainīgajā kupejas formā, tad tas nozīmē, ka atrodamies klasi augstāk nekā visi.
BMW modes darināts, būvēts apkārt vadītājam. Tagad daudziem šīs modes pietrūkst" src="https://cdn.santa.lv/files/auto-bild/Auto_par_6000_eiro_no_praktika_lidz_greznibam_8.jpg">
Lai gan mūsu testa auto no kādas Hamburgas lietotu automašīnu tirgotavas zem motora pārsega rūc tikai mazs divlitru dzinējs, tomēr tas vēl vairāk nekā tā lielie brāļi spēj iepriecināt ar savu zīdaini maigo gaitu un skaisto skaņu. 320 nevar lepoties ar lielām spēka rezervēm no pašiem griezes momenta dziļumiem, taču iepriecina ar turbīnai līdzīgu apgriezienu momenta pieaugumu līdz pat griezes momenta ierobežotājam – un piedevām vēl bez jebkādām piepūles pazīmēm.
Šasija piedalās šajā sportiskajā spēlē – tā spēj 1,5 tonnas smagajam auto likt justies vieglam kā pūciņai, bez pārspīlēti cietas piekares. Pārliecinošas ir arī vizuālās vērtības. 3. paaudzes kupeja ir radīta bez īslaicīgiem dizaina eksperimentiem, arī pēc šiem gadiem tā izskatās patīkama un moderna. Vai jūs spējat pateikt, ka šī mašīnas forma ir jau 20 gadus veca?
Tas sanikno
3. sērijas E46 tipa BMW (ražots no 1998. līdz 2006. gadam) varētu tikt uzskatīts par priekšzīmīgi lietotu auto. Jo dzinēja, izpūtēja un virsbūves izturība neraisa nekādas šaubas. Šā sportiskā vidējās klases auto Ahilleja papēdis ir un paliek šasija. Kamēr pirmajiem un jaudīgajiem E46 nu jau vairs tikai reti sastopamas problēmas ar aizmugurējo tiltu (arī tādēļ, ka BMW ātri reaģēja un nāca pretī saviem pircējiem, uz sava rēķina veicot dārgus remontus), tomēr tehniskajās apskatēs vēl arvien nākas sastapties ar priekšējā tilta škērsstieņu problēmām.
Ja nepieciešams nomainīt šeit kādu detaļu, mēs iesakām izvēlēties kvalitatīvas rezerves daļas, kas pieejamas brīvajā tirdzniecībā (piemēram, Meyle ražotās), kuras izturības ziņā, kā likums, pārspēj oriģinālās daļas.
Atsevišķos gadījumos ir nācies sastapties ar salūzušām aizmugurējās ass atsperēm, ar elektronikas problēmām (gaisa drošības spilveni) un dažu agregātu kļūmēm (stūres pastiprinātāja, ūdens sūknis).
Secinājums
Uzmanieties no mehāniķu amatieru rokās nokļuvušiem eksemplāriem! Tikai labi kopts 3. sērijas BMW no otrajām rokām ar nevainojamu apkopju vēsturi sagādās prieku ilgāku laiku. Savukārt omulības faktors tieši sešcilindru kupejai ir augsts.
Testa turpinājums: