• Lielais «Duster» brālis – «Dacia» iepazīstina ar jauno «Bigster». Pieejams ģimenes auto?

    Ģimenes auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    11. oktobris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Jaunais «Bigster» ir vēl vairāk «Dacia». Šis pilnīgi jaunais automobilis kārtējo reizi C-SUV veiktspēju padara pieejamu.

    Kā ziņots Renaulution stratēģiskajā plānā 2021. gadā, Dacia dodas iekarot C segmentu. Dacia jau ir Eiropā vadošais zīmols B segmentā un nu ienāk C-SUV segmentā ar Bigster – pilnīgi jaunu automobili, kas atspoguļo Dacia vērtības – tikai nepieciešamais, tomēr stilīgi; ekoloģisks un gudrs; robusts un piemērots brīvai dabai.

    Jaunais Bigster ir pielāgots pastāvīgi augošā tirgus specifiskajām prasībām. Daudziem C-SUV segmenta pircējiem, kas vēlas iegādāties jaunu automobili, neatsakoties no komforta, veiktspējas un plašuma, pieaugošās izmaksas ir nopietna problēma.

    Jaunajam Bigster sekos divi citi automobiļi.

    Jaunā Bigster spēcīgā klātbūtnes sajūta un robustais stils vēl vairāk tiek izcelts ar SUV raksturīgo kompakto, vertikālo priekšdaļu. Priekšdaļā ir atpazīstams Dacia dizains – platā, melni spīdīgā režģa centrā ir slavenā “Dacia link” emblēma. Formīgais, horizontālais motora pārsegs veidots tā, lai vadītājam būtu netraucēts skats uz ceļu priekšā.

    Bigster ir arī savā klasē labākais bagāžas nodalījuma tilpuma ziņā – līdz pat 667 litriem VDA zem bagāžas nodalījuma pārsega. Tam ir izšķiroša nozīme ģimenes braucienos. Kravas telpas garums un augstums nosaka jaunus standartus C-SUV tirgū.

    • Bigster HYBRID 155. Dacia Bigster ir pirmais Renault Group modelis, kurš ieguvis jauno HYBRID 155 piedziņu, kurā apvienots 107 ZS četrcilindru benzīna dzinējs, divi elektromotori (50 ZS motors un augstsprieguma starteris / ģenerators), 1,4 kWh akumulators (230 V) un automātiska elektriska pārnesumkārba. Tam ir četri pārnesumi iekšdedzes dzinējam un divi pārnesumi elektromotoriem. Šī kombinētā tehnoloģija ir iespējama tādēļ, ka nav sajūga.

    HYBRID 155 piedziņa papildina HYBRID 140 klāstu, kas pieejams jaunajā Duster un Jogger. Tā nodrošina vairāk jaudas (par 15 ZS vairāk), vairāk griezes momenta (par 20 Nm vairāk – 170 Nm tikai iekšdedzes dzinējam vien) un lielāku vilces spēju (par 250 kg vairāk, sasniedzot aptuveni tonnu). Uzlabota arī efektivitāte, par 6 % samazinot degvielas patēriņu un izmešu daudzumu – tas iespējams optimizētās dzinēja ātruma pārvaldības dēļ.

    Reģeneratīvo bremzēšanu kombinējot ar akumulatora augsto enerģijas atgūšanas spēju un automātiskās pārnesumkārbas efektivitāti, Bigster spēj palikt pilnībā elektriskajā režīmā līdz pat 80 % pilsētā pavadītā laika. Turklāt šis automobilis vienmēr tiek iedarbināts pilnībā elektriskajā režīmā.

    • Bigster TCe 140. Pirmo reizi pieejama Dacia klāstā ar šādu jaudu – šīs piedziņas pamatā ir Tce 130, kas pieejama jaunajā Duster. Šajā pirmā līmeņa elektrifikācijā apvienots jaunas paaudzes 1,2 litru trīscilindru turbopūtes benzīna dzinējs, kura pamatā ir Millera cikls (optimizēta efektivitāte un samazināti zudumi sūknējot), un 48 V mild hybrid sistēma un manuālā ātrumkārba ar sešiem pārnesumiem.

    Šī hibrīdā sistēma palīdz iekšdedzes dzinējam iedarbināšanas un ātruma uzņemšanas laikā, optimizējot baudījumu pie stūres un aptuveni par 10 % samazinot vidējo degvielas patēriņu (5.6 l/100 km) un CO2 izmešu daudzumu (129g/km) salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēju ar tādu pašu jaudu. Reģeneratīvā bremzēšana vadītājam pilnībā caurskatāmā procesā uzlādē 0,8 kWh akumulatoru.

    • Bigster ECO-G 140. Dacia ir nepārspējams SNG līderis Eiropā un vienīgais automobiļu ražotājs, kas piedāvā divu degvielu benzīna / SNG piedziņas iespēju visiem saviem modeļiem ar ECO-G marķējumu. Jaunajā Bigster Dacia rada revolūciju ar piedziņu, kurā apvienotas divas degvielas un 48 V mild hybrid sistēma.

    Mild hybrid sistēma, gan braucot ar benzīnu, gan ar SNG, palīdz 1,2 litru trīscilindru turbopūtes dzinējam iedarbināšanas un ātruma uzņemšanas fāzēs, nodrošinot baudījumu pie stūres un efektivitāti. Reģeneratīvā bremzēšana vadītājam pilnībā caurskatāmā procesā uzlādē 0,8 kWh akumulatoru.

    Braucot ar SNG, jaunā Bigster ECO-G 140 rada aptuveni 10 % mazāk CO2, nekā tāds pats benzīna dzinējs bez hibrīdās sistēmas. Ar divām tvertnēm, kurās ietilpst 99 litri degvielas (50 litri benzīna un 49 litri SNG), tā sniedzamība ir līdz pat 1450 km. Zem bagāžas nodalījuma grīdas ierīkotā SNG tvertne neietekmē kravas ietilpību. Slēdzis vadības panelī ļauj ātri un plūstoši pārslēgties no viena degvielas veida uz otru.

    • Bigster TCe 130 4×4. Jaunais Bigster ir veidots braukšanai ārpus iebrauktiem ceļiem – tam ir pilnpiedziņas sistēma savienojumā ar manuālo pārnesumkārbu ar sešiem ātrumiem un 48 V mild hybrid sistēma maksimālai efektivitātei.

    Šī hibrīdā sistēma palīdz 1,2 litru trīscilindru turbopūtes dzinējam iedarbināšanas un ātruma uzņemšanas laikā, samazinot degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu, kā arī nodrošinot lielāku baudījumu pie stūres. Reģeneratīvā bremzēšana vadītājam pilnībā caurskatāmā procesā uzlādē 0,8 kWh akumulatoru.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē