“LTAB kampaņa šīgada konkursā sacentās ar vairākiem simtiem citu komunikācijas kampaņu no 64 pasaules valstīm. Patīkami, ka nozares profesionāļi un žūrija augsti novērtēja mūsu organizācijas paveikto līdzās tādām pasaulē pazīstamām korporācijām kā Google, Adidas, Coca Cola, Aramco, Ford, Lukoil un citas. Tas pierāda, ka arī Latvijā mēs spējam radīt produktus un pakalpojumus, ko augsti novērtē citur pasaulē,” stāsta LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.
“Ja pasaules vadošie zinātnieki publicē savus pētījumus starptautiskajos recenzējamajos žurnālos, tad komunikācijas nozares speciālistu augstākais darba kvalitātes novērtējums ir starptautiskais IPRA Golden World Awards. Šis ir jau otrais gads, kad mūsu aģentūra iegūst augstāko novērtējumu prestižajā konkursā, kas tikai vairo motivāciju meklēt jaunus efektīvus un radošus komunikācijas uzdevumu risinājumus,” stāsta komunikācijas aģentūras A.W.Olsen & Partners, kas izstrādāja un realizēja kampaņu “Mobilais Saskaņotais Paziņojums”, partnere Olga Kazaka.
Par IPRA Golden World Awards
Gadskārtējo konkursu IPRA Golden World Awards ir izveidojusi Starptautiskā sabiedrisko attiecību asociācija (IPRA) 1990. gadā, un tajā tiek novērtēti labākie komunikācijas projekti no visas pasaules. Apbalvotie īpaši lepojas ar atzinumu, ka viņu projekti atbilst labākajiem starptautiskajiem sabiedrisko attiecību standartiem. Pastāv daudz valstu un reģionālo konkursu, taču tikai Golden World Awards ir pasaules līmeņa godalga. Šogad apbalvošanas ceremonija norisinājās Jerevānā, Armēnijā.