Lai gan ekipāžai izdevās veikt pilnu sacensību distanci, kā jau rallijā, neiztika arī bez misēkļiem, tehnikas bojājumiem, braukšanas kļūdām, un šoreiz arī privātas dabas sagādātiem izaicinājumiem. Bet neskatoties uz to, ekipāža spēja izpildīt galveno uzdevumu veikt pilnu distanci, gūstot iespējami daudz zināšanu un informācijas, lai turpinātu darbu pie pilota un stūrmaņa prasmju izkopšanas.
“Savā un LMT Autosporta Akadēmijas komandas vārdā izsaku visdziļāko līdzjūtību manam stūrmanim Krišjānim Caunem, kuram rallija laikā aizsaulē devās viņa tēvs, Latvijas autosporta meistars Ivars Caune," iesāk Mārtiņš Sesks. «Kas attiecas par braukšanu, tad sportiskais rezultāts nav manu spēju līmenī – lai gan šoreiz galvenais uzdevums bija sasniegt finišu. Pirms rallija teicu, ka šis ir kā kontroldarbs tam darbam, ko esam izdarījuši sadarbības veidošanā pirms došanās uz Sardīniju. Diemžēl, labu atzīmi šoreiz neesam nopelnījuši, jo mans mērķis nav piedalīties rallijā, lai tikai finišētu un būt vairākas minūtes aiz līderiem.»
Citi lasa
“Galvenais uzdevums ir izpildīts – ekipāža ir sasniegusi rallija finišu, kas mums ļāva iegūt ļoti daudz zināšanu un informācijas gan par ātrumposmiem, gan par riepu darbību, gan par sastādītās stenogrammas atbilstību faktiskajiem braukšanas apstākļiem," uzsver Uldis Briedis, LMT Autosporta Akadēmijas ekipāžas treneris. «Ceļu segums dažādos Sardīnijas reģionos ir krietni atšķirīgs, kamdēļ nozīmīgu daļu laika veltījām riepu stratēģijas izstrādāšanai. Sasniedzot rallija finišu varējām pārliecināties par riepu veiktspēju un mūsu izvēlētās stratēģijas pareizību. Iegūtās zināšanas noteikti noderēs uz priekšdienām, gan atlikušajos šīs sezonas posmos, gan it īpaši, ja Sardīnijas rallijs saglabās savu vietu Junior WRC kalendārā.»
«Turpmākai izaugsmei ļoti vērtīgs ieguvums bija sastādītās stenogrammas pārbaudīšana faktiskos rallija apstākļos. Lai gan šeit ieguvumi vairāki, un daudzi no tiem ir ļoti tehniski, kā vienu no piemēriem varu minēt iegūtās prasmes par akmeņu atšķiršanu. Sardīnijā vienā ātrumposmā bija vairāk akmeņu kā vienā Latvijas rallijā kopā. Veicot trases pierakstu, šie noteikti bija jauni apstākļi, jo teju visus akmeņus varēja uzskatīt par bīstamiem. Rallija finišā varu teikt, ka esam guvuši priekšstatu kā atšķirt akmeņus un sadalīt tos divās kategorijās – bīstams, un parasts, kam īpašu uzmanību piešķirt nav nepieciešams. Lai gan piemērs ir par akmeņiem, iegūtās prasmes iespējams vispārināt arī uz citiem šķēršļiem,» saka treneris.
JWRC rezultāti Sardīnijas posmā:
Vieta |
Pilots |
Stūrmanis |
Rezultāts |
|
|
1. |
Jan SOLANS |
Mauro BARREIRO |
2:02:36,2 |
|
|
2. |
Dennis RÅDSTRÖM |
Johan JOHANSSON |
+14,9 sek. |
|
|
3. |
Tom KRISTENSSON |
Henrik APPELSKOG |
+3:27,2 |
|
|
4. |
Raul BADIU |
Gabriel LAZAR |
+4:37,5 |
|
|
5. |
Mārtiņš SESKS |
Krišjānis CAUNE |
+5:34,9 |
|
|
6. |
Julius TANNERT |
Jürgen HEIGL |
+6:41,8 |
|
|
7. |
Fabrizio ZALDIVAR |
Fernando MUSSANO |
+8:58,9 |
|
|
8. |
Tom WILLIAMS |
Phil HALL |
+15:26,2 |
|
|
9. |
Enrico OLDRATI |
Elia DE GUIO |
+17:44,6 |
|
|
10. |
Nico KNACKER |
Tobias BRAUN |
+19:53,9 |
|
|
11. |
Sean JOHNSTON |
Alex KIHURAN |
nefinišēja |
|
JWRC kopvērtējums pēc diviem posmiem*:
Vieta |
Pilots |
Stūrmanis |
Punkti |
Papildpunkti |
KOPĀ |
1. |
Jan SOLANS |
Mauro BARREIRO |
52 |
19 |
71 |
2. |
Tom KRISTENSSON |
Henrik APPELSKOG |
58 |
4 |
62 |
3. |
Dennis RÅDSTRÖM |
Johan JOHANSSON |
37 |
18 |
55 |
4. |
Julius TANNERT |
Jürgen HEIGL |
33 |
3 |
36 |
5. |
Roland POOM |
Ken JÄRVEOJA |
26 |
0 |
26 |
= |
Tom WILLIAMS |
Phil HALL |
26 |
0 |
26 |
7. |
Mārtiņš SESKS |
Krišjānis CAUNE |
18 |
3 |
21 |
8. |
Raul BADIU |
Gabriel LAZAR |
12 |
6 |
18 |
9. |
Enrico OLDRATI |
Elia DE GUIO |
12 |
0 |
12 |
10. |
Sean JOHNSTON |
Alex KIHURANI |
10 |
0 |
10 |
11. |
Fabrizio ZALDIVAR |
Fernando MUSSANO |
9 |
0 |
9 |
12. |
Ken TORN |
Kuldar SIKK |
1 |
2 |
3 |
= |
Nico KNACKER |
Tobias BRAUN |
3 |
0 |
3 |
*FIA pasaules junioru rallija čempionātā kopvērtējuma punktus piešķir par ekipāžas iegūto vietu rallija finišā. Tāpat katra ātrumposma ātrākā rezultāta īpašnieks saņem vienu papildpunktu.