Latvijā līdz jaunajam gadam bija mazāk nekā 100 tūkstoši TikTok lietotāju, bet šodien jau vairāk nekā 300 – sākot ar vadošiem sportistiem un māksliniekiem, beidzot ar sabiedriska transporta vadītajiem un Centrāltirgus pārdevējiem.
Pagājušajā nedēļā pašmāju blogeris Andrejs Černuckijs tiešraidē savā TikTok profilā (@andrejko_epta) uzstādīja jaunu rekordu starp Latvijas blogeriem.
Viss sakas ar to, ka Andrejs paziņoja, ka ies rakt bedri, kamēr viņam nebūs miljons sekotāju. Tajā pašā vakarā Andrejs uzsācis bedres rakšanas darbus TikTok tiešraides ietvaros. Bedre sanāca ap 2 metriem dziļumā un 6 metriem garumā. Divu stundu tiešraidi skatījās vairāk nekā 165 tūkstoši skatītāju un video savācis vairāk nekā 2,6 miljonu like.
Tiešraide kļuva par vienu no lielākiem Latvijā TikTok vēsturē.
«Es vienkārši vēlos uzlabot skatītājiem garastāvokli. Mēs cenšamies katru dienu eksperimentēt uz TikTok platformas ar dažāda veida saturiem un vēlamies vairāk popularizēt šo lietotni Latvijā. Mēģinām kā sociālos eksperimentus, tā arī humoristisko saturu, jo smieties ir ļoti veselīgi un smiekli pagarina dzīvi. Es raku bedri, bet cilvēki smejas un lūdz, lai paradu cik dziļi esmu ticis,» stāsta Andrejs.
Atgādinām, ka Andrejs Černuckijs ir pirmā Latvijas Fam3House TikTok mājas pārstāvis.
Šodien TikTok strauji ienāk tirgū. Vairāki uzņēmumi un biznesa kompāniju jau izmanto TikTok aplikāciju, lai piesaistītu vairāk klientu un paaugstināt popularitāti. TikTok kļuvis par vienu no galvenajiem Eiropas Superīgas futbola sponsoriem.