“2020. gadā mūsu mērķis ir iekļūt pirktāko automašīnu TOP5 ar Renault zīmolu, kā arī turpināt veicināt Dacia zīmola atpazīstamību. Tāpat mēs ceram saglabāt savu pozīciju kravas mikroautobusu tirgū, kļūstot par šī segmenta līderi”, norāda Marcins Kurkevičs, Renault Baltijas valstu reģiona izpilddirektors.
“Šis gads paies arī elektromobilitātes zīmē. Jaunais ZOE ar gandrīz 400 km nobraukumu jau ir parādījies Latvijā un drīz mēs sāksim tirgot ne tikai ZOE, bet arī citus 100% elektriskos modeļus – Kangoo un Master.”
“Šogad zīmola klāstā parādīsies arī Clio, Captur un Megane hibrīdu modeļi. Atzīmējot zīmola Dacia 15 gadu jubileju, mūsu klientiem piedāvāsim LPG versiju par ļoti pievilcīgu cenu. Šis solās būt ļoti darbīgs gads”, piebilda Kurkevičs.
Renault
2019. gadā Latvijā kopumā tika reģistrētas 887 Renault markas automašīnas. Renault Master joprojām ir furgonu segmenta līderis, un tā pārdošanas apjoms sasniedza gandrīz 250 automašīnas. Clio un Captur modeļi atrodas TOP10 B segmentā, tāpat pieaug arī C segmentā esošo modeļu pārdošanas apjomi, t.i., Megane (+45%) un Kadjar (+37%), kurš pārstāv populārāko segmentu tirgū – C-SUV. Neapšaubāms mikroautobusu segmenta līderis ir Renault Trafic – 160 pārdotās automašīnas.
Dacia
2019. gadā Dacia pēc pārdošanas apjoma ieņēma septīto vietu Latvijas tirgū ar 4% tirgus daļu, bet pārdošanā privātpersonām šīs markas tirgus daļa sasniedza gandrīz 5%. Dacia Duster ir pārdotākais zīmola modelis (402 automašīnas), un tā pārdošanas apjomi ir palielinājušies par 93,3%, turklāt privātpersonām pārdoto automašīnu ziņā Dacia Duster ieņēma 5. vietu C-SUV segmentā. Šogad pieejamas būs arī Duster versijas ar rūpnīcā uzstādīto LPG iekārtu. Dacia Sandero (173 automašīnas) ir otrs pirktākais Dacia modelis Latvijā.