Veikala priekšrocības ir kvalitatīvs un mūsdienīgs modes un plaša patēriņa preču sortiments par pieejamu cenu. Tā popularitāti pierāda veikalu skaits visā pasaulē – XIMIVOGUE ir globāla franšīze ar 1895 veikaliem 84 valstīs un reģionos.
XIMIVOGUE piedāvā vairāk nekā 7000 produktu dažādās kategorijās, piemēram, mājsaimniecības, veselības un skaistuma, biroja un sezonālās preces, modes aksesuārus, ekskluzīvas somas, rotaļlietas un pat digitālās ierīces. Salīdzinājumā ar konkurentiem XIMIVOGUE izceļas ar piedāvāto preču augsto kvalitāti un pārdomāto dizainu pret to demokrātisko cenu – preču cena svārstās no vien pāris centiem līdz pārdesmit eiro, ļaujot pircējam izvēlēties savam maciņam draudzīgāko.
Veikala līdzīpašniece Helēna Bikova norāda, ka XIMIVOGUE ienākšana Latvijas tirgū sakritusi ar neprognozējamu periodu, taču pirmās klientu atsauksmes un pārdošanas rezultāti uzrāda pozitīvas tendences. “Nenoliedzami – veikala atvēršanu ļoti ietekmēja pandēmija un ar to saistītie ierobežojumi kā Latvijā, tā citur pasaulē, piemēram, slēgtu rūpnīcu, ostu un robežu dēļ mūsu plāni vairākkārt mainījās.”
Sākotnēji tika izlemts veikalu Rīga Plaza telpās atvērt testa režīmā ar vien trešdaļu sortimenta, plauktus piepildot pakāpeniski, tāpēc patīkami pārsteidza cilvēku lielā interese.
“Pirmajās divās dienās tika izpirktas visas dakšas un karotes, tāpat liels pieprasījums bija pēc plīša mantiņām, kosmētikas un manikīra piederumiem. Šobrīd veikala sortiments ir pilnībā nokomplektēts un ko sev piemērotu šeit noteikti atradīs jaunieši, ģimenes un ikviens cits, kas meklē ko interesantu un kvalitatīvu savām mājām,” stāsta XIMIVOGUE pārstāve.