Populārākās bija «Toyota» markas vieglās automašīnas – pārdots 2121 šāds spēkrats, kas ir 18,8% no visām pārdotajām jaunajām vieglajām automašīnām un par 30,3% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš.
Seko «Škoda» ar tirgus daļu 12,3% – pārdoti 1388 šādi spēkrati, kas ir par 52,5% vairāk nekā 2022.gada pirmajā pusgadā. Trešajā vietā ir «Volkswagen» – pārdotas 1337 šīs markas automašīnas, kas ir par 25,1% vairāk nekā gadu iepriekš, un to tirgus daļa veidoja 11,9%.
Ceturtajā vietā ir «Dacia», kuras tirgus daļa ar 601 pārdotu spēkratu veidoja 5,3%. «Dacia» pārdošanas apmēri, salīdzinot ar attiecīgo periodu gadu iepriekš, pieauguši par 5,8%. Savukārt populārāko automašīnu marku piecinieku noslēdz «Renault», kura tirgus daļa ar pārdotiem 533 spēkratiem veidoja 4,7%, un to pārdošanas apmēri, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, samazinājušies par 14,4%.
Auto asociācijas apkopotie dati arī liecina, ka populārākās bija «Toyota Corolla» automašīnas – pārdotas 509 šī modeļa automašīnas. Seko «Toyota Yaris Cross» (393) un «Dacia Duster» (339), kā arī «Škoda Octavia» (300) un «BMW X5» (263).
Auto asociācija apvieno mehānisko transportlīdzekļu ražotājus, mehānisko transportlīdzekļu komponenšu un rezerves daļu ražotājus, importētājus, pilnvarotos auto tirgotājus, autorizētos mehānisko transportlīdzekļu remonta un tehniskās apkopes pakalpojuma sniedzējus.