Situācija, kad divi vārdi sertifikātā uzrakstīti kopā kā viens, ir jau apzināta. Lai izlabotu sertifikātu, cilvēkiem par kļūdu jāinformē Nacionālais veselības dienests, zvanot pa tālruni 8989. Sertifikāts tiks izveidots no jauna ar citu QR kodu un ielikts sistēmā. Atverot tīmekļa vietni, jaunais sertifikāts būs redzams kā pirmais.
Nacionālais veselības dienests aicina iedzīvotājus pārbaudīt savus sertifikātus, tos verificējot, lai gadījumā, ja atklājas kāda kļūme, to būtu iespējams laikus novērst. Datiem sertifikātā ir jāsakrīt ar tiem, kas ir pasē vai ID kartē.
Noteikti jāatceras, ka vakcinācijas sertifikāts tiek atzīts par derīgu tikai tādā gadījumā, ja pēc Jannsen 1. potes vai Comirnaty, Moderna abu pošu saņemšanas ir pagājušas vismaz 14 dienas, savukārt AstraZeneca/Vaxzevria gadījumā no 22. līdz 90. dienai pēc 1. potes saņemšanas vai uzreiz pēc 2. potes saņemšanas.
Pārslimošanas sertifikāts tiek atzīts par derīgu tikai gadījumā, ja pēc pozitīva testa (Koronovīrusa 2019-nCov RNS) rezultāta ir pagājušas vismaz 11 dienas (sertifikāta derīguma termiņš – 180 dienas).
Ja cilvēks plāno sertifikātu izmantot tuvākajā laikā, tas ir jāsaglabā savā viedierīcē vai izdrukātu papīra formātā!