• «Kia» atzīmē «Sportage» 30. gadskārtu ar īpašo jubilejas modeli

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    10. septembris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Populārais «Kia» kompaktklases SUV Sportage atšķir jaunu lapu savā mūžā. Visā pasaulē ir pārdoti jau vairāk nekā 7 miljoni šī modeļa eksemplāru, tāpēc droši var teikt, ka tas ir ierakstījis savu vārdu autobūves vēsturē kā viens no visveiksmīgākajiem «Kia» modeļiem. Vēl vairāk – tas ir vislabāk pārdotais markas modelis kopš 2015. gada. 30 gadu laikā ir iznākuši piecu paaudžu «Sportage», kas pēc ieviešanas 1993. gadā vienmēr ir bijis sinonīms inovācijām, pievilcīgam stilam un ļoti baudāmai veiktspējai.

    «30 gados un piecās paaudzēs Sportage veiksmes formula nav mainījusies,» saka Aleksandrs Papapetropuls, Kia Europe produktu un cenu veidošanas direktors. «Tās neizsīkstošā izcilība uz ceļa un pievilcība priecē autovadītājus visā pasaulē. Lai godinātu šo ikonisko modeli, mēs ar gandarījumu izlaižam Sportage jubilejas versiju, kas nosaka jaunus komforta un stila standartus. Īpašais modelis ir apliecinājums zīmola vēsturei un vienlaikus demonstrē tā nākotni.»

    Vēl ērtāks, vēl stilīgāks: Sportage Anniversary Edition

    Jubilejas modelis Eiropā tiks ieviests septembra beigās un pakāpeniski kļūs pieejams visos noieta tirgos. Tam būs virkne uzlabojumu, kas modeļa vērā ņemamās luksusa īpašības un pievilcīgo dizainu pacels jaunā līmenī.

    Melni lakotas kontūrlīnijas gar sānu logiem un atbilstošs spoileris, kā arī jauni tumša hroma krāsas dekoratīvie akcenti priekšā, aizmugurē un sānos piešķir vēl elegantāku izskatu, un tie būs pieejami tikai jubilejas modelī.

    Ārējā dizaina pievilcību vairo arī tonētie logi, jaunie sportiska stila 19'' vieglmetāla diski ar spīdīgu apdari melnā krāsā, kā arī aizsargplātnes zem bamperiem tumšā hroma krāsā. Visbeidzot, jubilejas modelim būs pieejams pilnīgi jauna virsbūves krāsa, kas nodēvēta par Wolf Grey (Vilka pelēka). Bez tās pieejamas arī Deluxe White, Casa White, Pearl Black, Penta Metal un Experience Green krāsas. Pastāv iespēja izvēlēties arī divu toņu virsbūvi, un šādā gadījumā jumts būs Pearl Black krāsā.

    Interjerā vadītājam un pasažieriem augstas kvalitātes sajūtas radīs sēdekļi ar pirmklasīgu samta un mākslīgās ādas apdari, priekšējo sēdekļu elektriskas regulēšanas funkcija, sēdekļu un stūres apsilde, kā arī opriconāli pieejamais noskaņas apgaismojums. Pievilcīgo interjeru papildina divi 12,3'' ekrāni un viedās atslēgas funkcijas. Jubilejas modelim pieejama arī īpaša Midnight Green interjera krāsu pakotne, kas vēl vairāk paaugstina Sportage prestižu.

    Izcilības ceļojums: piecas Kia Sportage paaudzes

    Savā ziņā jubilejas Sportage ir šī modeļa trīsdesmit gadus ilgā progresa un inovāciju virsotne. Pirmā Kia Sportage paaudze tika ieviesta 1993. gadā, un jau no paša sākuma bija novatorisks modelis. Tas gāja citu ceļu nekā pārējie tā laika SUV, tāpēc ātri vien guva atzinību kā kompaktklases auto, kurā tradicionālā SUV plašais interjers apvienots ar sportiska sedana braukšanas manierēm. Būtībā tas lika pamatus jaunam tirgus segmentam kā pirmais īstais pilsētas SUV.

    Otrajā paaudzē (2004) akcenti tika likti uz kvalitāti un drošību. Līdz ar modernās monokoka platformas ieviešanu auga modeļa popularitāte, un rezultātā tas tika pārdots divreiz vairāk eksemplāros nekā oriģinālā Kia Sportage.

    Ja līdz šim brīdim Kia galveno uzmanību bija veltījusi braukšanas pieredzei, kvalitātei un drošībai, tad Sportage trešajā paaudzē (2010) pienāca kārta arī dizainam. Par tā zīmīgāko elementu kļuva jaunais tīģera purniņa formas radiatora režģis.

    Pēc revolūcijas dizainā modeļa ceturtajā paaudzē (2015) Kia fokusējās uz komfortu un drošības funkcijām, piemēram, ieviesa jaunākās vadītāja atbalsta sistēmas (ADAS). Tāpat, ieviešot mazākus dzinējus, Sportage izdevās paplašināt klientu bāzi C-SUV segmentā. Pēc ceturtās paaudzes iznākšanas Sportage kļuva par vislabāk pārdoto Kia automašīnu, un tāda tā ir joprojām.

    Piektās paaudzes Sportage (2021) tirgū ienāca jau ar vidēja izmēra SUV proporcijām un uzlabotām drošības funkcijām, tai skaitā multistruktūru virsbūvi. Vienlaicīgi spēcīgu impulsu ieguva arī Sportage vizuālā pievilcība, jo mašīnas ārējais tēls tika veidots atbilstoši «Pretpoli pievelkas» dizaina filozofijai. Paralēli Kia Sportage ieguva jaunus elektrificēto spēka agregātu variantus (vieglā hibrīda sistēmai pievienojās pašuzlādes hibrīddzinējs un uzlādējamais hibrīds), kas ātri iemantoja autobraucēju atzinību un lieliski papildina Sportage inovāciju un progresa vēsturisko mantojumu.

    Vienmēr uz priekšu: neapstāties pie sasniegtā

    Ar priekšgājēju atstāto mantojumu, bez šaubām, var lepoties, tomēr Kia un Sportage vēlas iet tālāk. Ar jubilejas modeli Kia godina vēsturi, taču vienlaicīgi raugās uz vēl spožāku zīmola elektrifikācijas nākotni – tās fokusā ir vēlme kļūt par ilgtspējīgu mobilitātes risinājumu sniedzēju.

    Sportage ir pierādījums Kia prasmei izstrādāt, uzlabot un veiksmīgi izmēģināt jaunas lietas. Un tagad modelis ir kļuvis par zīmola lielāko vērtību iemiesojumu. Tas pārliecinoši demonstrē, ko var panākt, ja ir apņēmība tiekties pēc jaunas pieredzes un iedvesmojošiem piedzīvojumiem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē