Kā aģentūrai LETA skaidroja uzņēmumā «Rīgas satiksme», šādu tramvaja sliedes deformāciju konkrētajā vietā veicināja augstā gaisa temperatūra, kā arī tramvaja sliežu ceļa infrastruktūras novecojušais risinājums.
Bojātais sliedes posms tika salabots, lai atjaunotu tramvaja satiksmi.
Lai uzturētu sliežu ceļus, tie tiekot regulāri apsekoti, kā arī atbilstoši sezonai tiek veikti dažādi uzturēšanas darbi. Piemēram, vasarā tiek veikta sliežu slīpēšana, uzmetināšana, tostarp arī laistīšana, lai dzesētu klātni, mazinātu putekļainību, kā arī attīrītu sliedes no smiltīm, akmeņiem.
Arī pēc šī gadījuma veikta atkārtota situācijas pārbaude citos tramvaju maršrutos, lai pēc iespējas novērstu šādu vai līdzīgu situācijas veidošanos, taču pilnībā izslēgt šādu gadījumu visā sliežu ceļa tīklā neesot iespējams.
Lai mazinātu šādas situācijas, plānoti infrastruktūras pielāgošanas darbi 5.tramvaja maršruta posmā no Slokas ielas un Jūrmalas gatves krustojuma līdz galapunktam «Iļģuciems», kā arī 7. tramvaja maršruta infrastruktūras pārbūve un atjaunošana posmā no Centrāltirgus ielas līdz galapunktam «Ķengarags», kopumā aptuveni septiņu kilometru garumā.
Jau ziņots, ka «Rīgas satiksmes» apgrozījums šogad pirmajos trīs mēnešos bija 39,993 miljoni eiro, kas ir par 6,4% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet kompānijas peļņa sasniedza 965 704 eiro pretēji zaudējumiem gadu iepriekš.
«Rīgas satiksme» nodrošina pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem Rīgā, kā arī apsaimnieko autostāvvietas pilsētas ielu malās. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome. «Rīgas satiksmei» pieder kapitāldaļas kompānijās SIA «Rīgas karte» (51%) un SIA «Rīgas acs» (100%).