Visu nedēļu no 10. līdz 14.jūnijam Biķernieku sporta trasē norisinājās BMW dīlera Latvijā “Inchcape Motors Latvia” rīkotā Baltijas mēroga pasākumu sērija “M Town”, kas bija veltīta BMW M klases automašīnām.
“M Town” devīze – par daudz ir tieši tik, cik vajag – pilnībā sevi attaisnoja, jo pasākumos piedalījās vairāk nekā 220 BMW M klases cienītāji un fani, žurnālisti, blogeri un influenceri no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, kuriem bija unikāla iespēja kopā ar izcilākajiem Latvijas autosportistiem Reini Nitišu, Konstantīnu Calko, Arti Baumani, Uldi Timaku, Beati Klipu, Valteru Zviedri, Miķeli Mežaku, Ralfu Sirmaci, Jāni Vanku, Ivaru Vasaraudzi, Edgaru Svenci, Gvido Elksni, Mārtiņu Aleksandroviču, Aleksandru Grīvu izbaudīt BMW M2 un BMW M5 jaudu un eleganci, kā arī iepazīt jaunākos tehnoloģiskos risinājumus BMW X5 un X7, Z4, 330i un 8.sērijas automašīnās.
Dalībnieki pārbaudīja savu reakciju un veiklību izgāzējot ar BMW Z4 un BMW 3. sērijas automašīnām speciāli veidotās trasēs, kur, uzstādot labākos rezultātus, dalībnieki saņēma BMW Lifestyle kolekcijas dāvanas.
BMW M sērijas automašīnas ir populārākie “Premium” klases sporta auto Latvijā. Braucēji ir iecienījuši gan visu paaudžu BMW M3 un M5, gan arī jaunos M2, M4 un M6 modeļus.
““M Town” demonstrētā BMW M2 ir aizraujoša sporta kupeja, kas lieliski der gan dinamiskai ikdienai, gan arī braucieniem pa trasi. Savukārt BMW M5 ir ātrs un komfortabls biznesa klases sedans,” saka “Inchcape Motors Latvija” produktu speciālists Mārtiņš Geršmanis.