«Loterija ir mārketinga industrijā sen pārbaudīts instruments, kas nešaubīgi darbojas. Ja mērķis ir panākt, lai pēc iespējas vairāk cilvēku vakcinējas, nepieciešami vai nu pozitīvi, vai negatīvi stimuli jeb burkāns vai pātaga. Loterija varētu būt šis burkāns.
Es gan apšaubu nepieciešamību pēc miljona vai citiem pārspīlētiem laimestiem.
Pietiktu ar kādu tūkstoti jaunāko aifonu. Kāpēc ne? Tā ir pilnīgi saprotama valsts politika – panākt masveida imunitāti, un loterija var palīdzēt,» pauž Liepnieks.
«Arī nozīmītes vakcinētajiem kā prakse pastāv. Ja cilvēks grib nēsāt nozīmīti, lai viņam ir tāda iespēja! Tā ir viņa brīva izvēle,» viņš piebilst.
«Pats esmu saņēmis pirmo poti. Man nebija ne mazāko šaubu, ka tas ir nepieciešams, jo pastāv risks saslimt un iegūt smagas komplikācijas. Pote pasargā par 95 procentiem.»
«Esmu potēts arī pret ērču encefalītu un gripu, jo pat viena diena, kas man tiek atņemta slimības dēļ, ir dārga. Ja varu kaut ko darīt, lai neslimotu, es to darīšu.»