Viņa norādīja, ka šīs nedēļas sākumā tika saņemts izstrādātais būvprojekts uz Deglava pārvada nepieciešamo papildu darbu veikšanai. «Šobrīd departamentā notiek būvprojekta vērtēšana, pēc kura tiks pieņemts lēmums par tālāko būvdarbu veikšanas kārtību,» sacīja Dimante.
Tikmēr saistībā ar Brasas pārvadu departaments esot pieprasījis papildu skaidrojumus no ekspertiem un Rīgas pilsētas būvvaldes par iespējām turpināt būvdarbus un kārtību, kādā organizējamas izmaiņas būvprojektā.
Pēc minēto skaidrojumu saņemšanas arī tiks pieņemts lēmums, vai būvdarbus turpināt līdzšinējā līguma ietvaros vai arī tos pārtraukt.
Uz Deglava pārvada remontdarbi ir apstājušies jau no aprīļa beigām, kad iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens (KPV LV) drošības apsvērumu dēļ tiltu satiksmei slēdza.
Būvniecības valsts kontroles birojs Rīgas domei uzticēja veikt pārvada siju balstīšanas darbus, kas maija izskaņā arī tika izdarīts. Pēc tam satiksme pa tiltu tika atjaunota pilnībā, tomēr būvdarbi uz pārvada neatsākās.
Deglava tilta pārbūvi par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums Kauno tiltai pēc Inženierbūve izstrādātā būvprojekta.
Savukārt Brasas pārvada būvdarbi apstājās maija sākumā, jo remontdarbu laikā tika atklāti apbedījumi, kuru dēļ darbi objektā tika apturēti.
Vienlaikus atbildīgie ierēdņi konstatējuši, ka pārvada atjaunošanas projekts izstrādāts tā, ka pēc remontdarbu veikšanas tilta nestspēja nebūtu pietiekama, lai pār to pārvietotos zemās grīdas tramvaji.
Tā rezultātā domes vadība pieļauj iespēju tiltu būvēt pilnībā no jauna. Kopējās Brasas pārvada pārbūves darbu izmaksas ir 10,87 miljoni eiro