Vienlaikus visu 32 elektrovilcienu piegādes gala termiņš nav mainīts.
Līguma grozījumos teikts, ka pirmie 24 vilcieni tiks piegādāti 2023.gada pirmajā pusgadā, bet pārējie astoņi elektrovilcieni tiks piegādāti līdz 2023.gada beigām.
Līguma grozījumos skaidrots, ka uzņēmuma darbību ietekmēja Covid-19 pandēmija, un tās izplatības mazināšanai noteiktie ierobežojumi.
Tāpat grozījumos norādīts, ka 2022.gada 7.martā Čehijas Tirdzniecības kameras sertifikatā par nepārvaramu varu norādīts, ka ārkārtas stāvokļa laika valstī noteiktie ierobežojumi ir radījuši apstākļus, kas negatīvi ietekmējuši «Škoda» spējas piegādāt vilcienus noteiktajos termiņos. Starp šādiem apstākļiem minēti darbaspēka, materiālu un pakalpojumu trūkums, ceļošanas ierobežojumi, karantīnas noteiktie ierobežojumi Čehijā un ārvalstu ierobežojumi.
Jau ziņots, ka dienu pirms Krievijas iebrukuma Ukrainā, proti, 23.februārī, uzņēmuma «Škoda Vagonka» vadītājs Martins Bednarzs norādīja, ka pirmo elektrovilcienu testēšanai Latvijā varētu nodot martā vai aprīlī. Visus 32 elektrovilcienu sastāvus «Škoda» iepriekš bija apņēmusies piegādāt līdz 2023.gada beigām.
Projekta kopējās izmaksas ir 257,889 miljoni eiro.
Jauno vilcienu sliežu ceļa platums ir 1520 milimetri, bet sastāva kopējais garums – apmēram 110 metru. Katrā vilcienā paredzētas 436 sēdvietas un 454 stāvvietas, kā arī divas vietas ratiņkrēsliem. Vilcienu maksimālais ātrums paredzēts 160 kilometri stundā.