• Jaunie vilcieni jau apķēpāti ar grafiti zīmējumiem

    Huligānisms
    Santa.lv
    Santa.lv
    Ziņu aģentūra LETA
    6. februāris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Aculiecinieks
    Pirms neilga laika tika ziņots, ka vairākiem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības. Kāds aculiecinieks nupat pamanījis, ka tehniskās likstas nav vienīgais nedienu turpinājums.

    Aculiecinieka uzņemtajā fotogrāfijā redzams, ka jaunais «Vivi» vilciens kādam ielu māksliniekam kalpojis kā grafiti siena.

    Iespējams, ka šīs radošās izpausmes kādā brīdī ir pārtrauktas, jo zīmējums ir pabeigts vien daļēji, tomēr pastāv arī iespēja, ka «mākslas darbus» kāds centies notīrīt.

    2023.gada 15.decembrī PV sāka pasažieru pārvadājumus ar trim jaunajiem elektrovilcieniem Tukuma, Aizkraukles un Skultes virzienā, savukārt 16.decembrī jaunie elektrovilcieni sāka kursēt arī Jelgavas virzienā.

    PV pārstāvji iepriekš skaidroja, ka visus 32 elektrovilcienus uzņēmums varētu saņemt līdz 2024.gada vidum. Sākotnēji bija plānots, ka Čehijas uzņēmumam «Škoda Vagonka» līdz 2023.gada beigām PV ir jāpiegādā 23 elektrovilcienus, bet 2024.gadā deviņus elektrovilcienus.

    Pēc visu jauno elektrovilcienu saņemšanas un to ekspluatācijas sākšanas kompānija plāno ieviest intervāla grafikus elektrovilcienu maršrutos. Attiecīgi darba dienu rītos un vakaros, kas tradicionāli ir noslogotākais laiks, vilcieni kursēs ik pēc 15 līdz 20 minūtēm.

    Tāpat ziņots, ka pirmie divi Čehijas uzņēmumā «Škoda Vagonka» ražoto jauno elektrovilcienu vagoni Rīgā tika nogādāti 2022.gada jūnijā.

    Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem. Vilcienos ir viena līmeņa iekāpšana no paaugstinātajām pasažieru platformām.

    Visa projekta kopējās izmaksas paredzētas 257,889 miljonu eiro apmērā.

    PV apgrozījums 2023.gada deviņos mēnešos bija 44,256 miljoni eiro, kas ir par 19,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 21% – līdz 458 074 eiro.

    PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no «Latvijas dzelzceļa» veiktajām funkcijām. Iepriekš PV bija 100% «Latvijas dzelzceļa» meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē